Evet tanıtım 2 kdjeks.
Evet ilk öncelikle ejderruhlular büyü kullanmaz. Avcılar ise güçlenme büyüsü yapar. Bu büyüler ona extra özellikler katar güçlenmesine yardımcı olur. Yani bi hükmetme gücü yok. Ejderruhlular içinde büyük güçler barındırır. Ejderhalar ise işte sizin istediğiniz şekilde olabilir yani misal akrv püskürecek çok güçlü pençeleri olacak. Bi uzuvundan elektrik şaçacak gibi olabilir.
Evet bu arada küçük bir bilgi vampirler kanatlarından güçlerini alıyor. Gölgelerden oluşmuş yarasa kanatları var eğer o kanatı açabilirlerse çok deli fişeq güçlü olurlar.
Heh birde avcıların kılıcı efsunludur. Yani normal kılıçlar ejderhaya girmez.
Ejderhalar kendilerine ait bir gökşehrinde yaşarlar. İnsanların yanına gelmez onları sevmezler. Ama ejderruhlular içinde ejderruhu taşındığı için gökşehrinden atılmışlardır.
Bu arada hergördüğümüzü kesmiyoruz. Mesela iyi ejderruhlularda var.
Bu arada yine belirtiyorum (zaten 900. Belirttim yazar bi susta okuyalım diyenlere sayfı duruşu) Annie Yani tanrıça bizim yaşımızda.
Tanrılar, tanrıçalar, yarı tanrı ve yarı tanrıçalar God mod sahiptir. Tabi bu modu açmak herbaba yiğidin harcı değil bunuda bildireyim.
Burda bidaha belirtiyorum(Amk bi susta okuyalım aq) Etheriousda insana dönüşebiliyor.
Evet sanırım bitti sabah yeni kalktığımdaki beynim buna yetti kbakmayın lütfen kesin unuttuğum bişey var. Neyse ya görüşürüz.
İlk alımlar bugün veya yarın olur.. Bye...