MASKARA

9 0 0
                                    

John artık mutsuz ve üzüntülü bir kadere sahipti arkadaşları bir tek bile John un ağzını oynatamadı John hepmutsuzdu.

John Tif ve Beth doktora dava açtılar kazanan taraf onlar oldular fakat John yine mutsuzdu.

JOHN: Beni güldürmeye çalışmayın.

BETH: John tamam sinirlenme bak eskisi gibi olmak istemiyorsanökendini kontrol etmelisin.

TİF: Evet John senin iyiliğini istiyoruz.

JOHN: Ahhhhhhhh yeter be gidin ya şurdan bıktım artık ben gülemiyorum defolun gidin o kadar.

Tif ve Beth ona kırılır ve ondan sonra giderler.

John artık niye gülemiyorum niye hemen sinirleniyorum diye ağlamaya başlar.

Günler sonra Tif ve Beth John un evine gider.

John u evde bulamazlar fakat bir mesele daha vardır John un eşyaları nerede ?

John evden kaçmıştır.Hemen polise haber verip John u aramaya koyulmuşlardır fakat bulamamışlardır.

John ise şehirden çıkmıştır artık dayanamıyacağını kimseye zarar vermemek için kendini küçük bir vadiye atmıştır.

John yaşıyordur fakat baygındır.

Oradan geçen bir adam John u şehirdeki hasteneye götürür.

John baygın bir şekilde yatmaktadır fakat Tif ve Beth onu hayla arıyordur resmini panolara asıp görürlerse bize haber verin diye bir kağıt yapıştırmışlardır.

MASKARAWhere stories live. Discover now