Jeg sidder på mit værelse, med hovedet ned i min telefon, da det bankede på døren og ind kom Rikke en af dem der arbejder her. "Vi skal spise nu" siger hun og smiler. Jeg rejser mig op iført en overall med huller på benene, og en stribet t-shirt og et par Adidas sko. Jeg gik ned i spisesalen og fik øje på, Christian. Han kiggede på mig og smilede, jeg smilede tilbage, fandt min mad og satte mig ved et bord overfor der hvor Christian sad. Jeg tænkte på at jeg lige havde øjenkontakt med Christian. Jeg spiste færdig, gik op på mit værelse og gik i seng. Næste dag vågnede jeg klokken 12 på det her børnehjem er der privat lære i så vi vælger selv når vi kommer derned. Jeg stod op tog et par blå hullede jeans på min stribede trøje fra igår og mine Adidas sko på. Jeg tog et naturligt lag makeup på og en lipgloss der fremtonede mine læber. Jeg satte mit har op i en rodet knold. Jeg gik ned af trappen og ind i skole afdelingen "der har vi jo nora" sagde min matematiklærer lidt for sukkersødt til min smag. "Vi var lige ved at trække numre til de nye pladser, men vi er ikke gået igang endnu" fortsatte hun. Jeg lagde min taske der hvor alle de andre havde lagt deres og gik hen til de andre. Jeg stod imellem Christian og min veninde Lea. Mig og Lea var de der bad-girl typer, og klassens populære, men ikke på den bitch agtige type. "Okay nu går vi igang med de nye pladser" sagde min lærer Pernille og trak et navn op fra bøtten "nora du sætter dig ned på den bagerste plads" jeg rullede øjne tog min taske og satte mig ned på min nye plads. "Christian du sætter dig ned ved siden af nora" siger Pernille og læser videre. Christian smilte og satte sig ned ved siden af mig. Nu havde vi fri jeg tog min taske og gik med raske skridt hen mod mit værelse, da en tager fat i mit håndled og trækker mig ind på et værelse og lukker døren. "Hvad er der" griner jeg. "Det er bare skal vi hænge ud?"spørger han med et smil på læben "Woaw Woaw Woaw det troede jeg ikke du kunne finde ud af" sagde jeg med hænderne over hovedet og gik et par skridt tilbage "med det kan vi da godt.... på mit værelse" spurgte jeg helt henne ved væggen"det kan vi da godt" sagde han og trak mig med ud af døren. Jeg gik selv resten af vejen hen til mit værelse.
--------------------------------------------------------—----------------------------------------
Det var så part 1 af min nye bog. Husk nu at man ikke skal dømme en bog på det første kapitel, den bliver meget bedre.👍🏻👍🏻😏
474 ord😱
Håbet i vil følge med!!❤️❤️
Noras outfit kommer til at være i det øverste billede, hvis det går over flere dage kommer billedet ind📽❤️😂
YOU ARE READING
Christian og mig
Teen FictionDen handler om en pige der bor på børnehjem. Hendes forældre døde i en bilulykke da hun var 2 og nu er hun 16.