2|| ny skole

8 1 0
                                    

Jeg vågnede ved at Rikke ruskede i mig alt for tidligt. Hun smilte til mig, og jeg kiggede surt på hende, "vi har fundet en skole der vil tage dig og dem der går på din årgang og årgangen over ind så her er et vække ur" jeg så opgivende på hende satte mig op og slaskede hen på min stol ved mit skrivebord jeg lagde et naturligt lag makeup og tog min hårbørste. Jeg stillede mig op da mit lange brune hår var helt glat. Rikke gik ud, og jeg tog min sorte off shoulder trøje på den var sort med lange ærmer og den var stram. Derefter tog jeg nogle lyse hullede bukser på mine Adidas sko på og en kasket jeg tog min taske med neden under.

 Derefter tog jeg nogle lyse hullede bukser på mine Adidas sko på og en kasket jeg tog min taske med neden under

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tog et æble og gik. Det var en varm sommerdag og jeg var den første der gik. Hen mod min nye skole. Der kom nogle op ved siden af mig "FUCK JEG FIK ET CHOK" sagde jeg højt. Rasmus og Christian flækkede af grin og klappede mig på ryggen "jeg hader jer" sagde jeg koldt. "Nå er man kold va??" Spurgte Rasmus flabet og kiggede med følende på mig. Christian flækkede fuldstændig af grin "i er psyko dumme det er i godt klar over ikke" sagde jeg flabet og smilte sukkersødt til dem. Christian rejste sig op "av" sagde Christian med en hånd på hjertet.

                                                                                                     ***

Jeg var nået hen til skolen og de 6 andre fra børnehjemmet kom lige efter. Det var kun drenge udover mig fra børnehjemmet fra min og årgangen over. Jeg gik med de andre. Men vi opgav hurtigt efter at finde kontoret "amen hvor fanden er det" sagde jeg beklagende og satte mig ned. "Vi har ledt i sådan like 7 min" grinede Jeppe fra 2. G.
"Og hvad så" sagde jeg. "Er det ikke der" spurgte Christian og pegede på en hvid glas dør. Jeg nikkede og rejste mig op. Vi gik hen til den hvide glasdør, jeg træk ned i håndtaget og vi gik ind. Da vi kom ind var der et skrivebord en lænestol og 2 døre. Bag skrivebordet sad en dame med leverpostejfarvet pagehår en hvid skjorte en sort nederdel og sorte højhælede sko. Hun kikkede op på os og smilede hun rejste sig op og sagde "hej"med en glad stemme. Jeg gav hende hånden. Damen fandt nogle papirer frem og delte dem ud til os "hav en goddag" sagde hun til os og vinkede. Vi gik ud af døren og fandt klassen.

***
Vi har lige fået fri. Christian kommer hen til mig "Hey, skal vi følges hen til børnehjemmet?."
Jeg nikkede og vi gik
———————————————————
Hey 445 ord!!!
Håber i men lide bogen
I må gerne hjælpe med ideer!❤️😊😊👍🏻
Tak på forhånd!🦄🦄💄

Christian og migWhere stories live. Discover now