×Listen× 1.část

1K 26 2
                                    

„Summer“ běžela jsem obejmout svou sestřenku.

Je to moje nejlepší kamarádka. Bydlí v LA a vždycky v létě a v zimě k nim jezdíme. Teď jme tady na prázdniny na tři týdny a já mám čas si pořádně užít. Jmenuju se Isabella Fabre. Moje máma pochází z LA a táta je Francouz. Teď žijeme všichni tři ve francii. Summer je jen o měsíc starší než já. Pomohla mi s kufrem do jejího pokoje a já si hned vybalila věci. Vždycky když přijedeme, spíme spolu v její posteli. Její postel je obrovská vlastně víc než to. Když jsem tam spala poprvé měla jsem strach, že se v ní ztratím. Obě jsme si lehly na postel a povídaly si.

„Oběd“ křičela zezdola teta.

Měla jsem strašný hlad, takže jsem běžela jako utržená ze řetězu. Sedla jsem si vedle mamky a pustila se do jídla. Po obědě jsme se, se Summ šli opalovat na zahradu. Povídali jsme si o různých věcech, dokud jsem na balkoně sousedního domu neuviděla toho boha. Stál opřený o zábradlí a pozoroval nás. Když si všimnul, že na něj taky zírám, usmál se. Prstem udělala gesto, jakože pojď sem a já ukázala svým prstem na sebe. On jen kývnul a zmizel v domě. Summ nás se smíchem pozorovala.

„Mám jít?“ otočila jsem se na Summ jen co zmizel.

„Ani se neptej a padej. Něco málo jsme spolu měli je to sexuální bůh. Užívej si holka budu tě krýt“ popohnala mě Summ.

„Dík“ mávla jsem na ni a šla k jeho předním dveřím.

Až pak jsem si uvědomila, že mám na sobě jen titěrné bikiny. Nestihla jsem ani zazvonit a otevřely se dveře.

„Ahoj“ usmál se na mě.

„Ahoj“ oplatila jsem mu pozdrav.

Pozval mě dál a já se posadila na prostornou pohovku. Sednul si ke mně.

„Jak se jmenuješ?“ zeptal se.

„Isabella“ odpověděla jsem.

„Já jsem Harry“ usmál se na mě.

„Máš krásný úsměv“ řekla jsem a sklopila hlavu.

„Děkuju“ vzal mě za bradu a podíval se mi do očí.

„Nestyď se Bello“ znovu se usmál.

„Je rozkošné, jak se červenáš. Líbila ses mi, už když jsem tě viděl objímat se, se Summer. Když jsi přijela“ pohladil mě po tváři.

„Jak dlouho tady budeš?“ zeptal se.

„Tři týdny“ odpověděla jsem tiše.

„Tak mě napadlo, že bych ti pobyt tady v LA zpříjemnil. Šlo by jen o sex a nic víc. Prostě kamarádi s výhodami bereš?“ navrhnul.

„No já nevím“ pokrčila jsem rameny.

„Pomůžu ti se rozhodnout“ usmál se a políbil mě.

Nejdřív jsem nevěděla co mám dělat ale pak jsem začala spolupracovat. Rozepnul podprsenku od mých bikin a hodil ji někam za sebe. Rukama mi začal dráždit prsa a ústy se přesunul na krk. Jemně přejel zuby po kůži na krku a já zavzdychala. Znovu a znovu mi okousával krk a dráždil moje prsa. Pak se přesunul ústy na prsa a začal mi sát bradavky. Jednou nebo dvakrát mi bradavku zkousnul a já hlasitě vyjekla. Bez přestání jsem vzdychala a rukama držela Harryho kolem krku. Posunul se ještě níž kroužil jazykem kolem mého pupíku. Mrštnýma rukama rozvázal provázky na bocích bikin a odhodil ten kousek látky znovu za sebe. Ani nevím, jak ale najednou jsem seděla na Harryho břiše a líbala ho. Rychle jsem mu stáhla jeho plavky. Vzala jsem do ruky jeho kamaráda, o kterém se vůbec nedalo říct, že je malý a párkrát po něm přejela rukou. Odněkud vyhrabal kondom a podal mi ho. Rychlostí světla jsem mu ho nasadila.

„Pomalu krásko“ chytil mě Harry za boky a nasměroval svého kamaráda do mě.

Dosedla jsem na něj a prohnula se v zádech jako kočka. Vzdychala jsem jako šílená když mě znovu a znovu vyplňoval.

„Zpomal kotě ještě se nechci udělat“ šeptal mezi vzdechy.

Trochu jsem zvolnila tempo ale i tak jsem se blížila ke svému vrcholu.

„Harry já už to nevydržím“ šeptala jsem.

Hned na to jsem se roztřásla v silném orgasmu. Harry mi pomohl ještě dvakrát dosednout a udělal se taky. Ležela jsem na Harryho hrudi a zhluboka dýchala.

„Tohle byl nejlepší sex v mým životě“ zašeptla jsem a podívala se na něj.

Harry se usmál a ještě jednou mě políbil.

×Listen×Kde žijí příběhy. Začni objevovat