-1-

386 3 0
                                    

Babam; annem öldükten sonra Sena diye bir kadınla evlendi hiç istemedim bu evliliği. Tabiki benim elimde olan birşey değildi.

•••

Artık babam ve o kadın evlendiler bugün balayı için Amerika'ya gideceklerdi. Ya ben. Oley be ev bana kaldı. İstediğimi yapacağım. Babam bavulları aşağı götürdü. Yanıma tekrar geldi.
"Selin kızım bak ben ve annen en az bir hafta yokuz al bu kredi kartım sana lazım olur telefonunuda bozuktu ya sana yenisini aldım. Ve birde seninle biri daha kalıcak Furkan"
Furkan kim ki?
"Baba Furkan kim?"
Babam ayağı kalktı.
"Annenin oğlu yani abin"
oha kadının birde çocuğumu varmış.
"Nasıl yani tanımadığım biriyle aynı evdemi kalıcam baba ya",
of tüm planlarım suya düştü ya ben sevgilimi eve çağıracaktım ya kahretsin
"alış kızım bay bay ben gidiyorum kendine iyi bak."

•••

Babamlar gideli bir saat oldu. Hala ÜVEY ABİM gelmedi. Düşünürken kapı çaldı. Kapıyı açtım
"oha"
gördüğüm şey gerçekmi, nasıl olur ya inanamıyoru şu an karşımda dergilerden fırlamış bir manken duruyo ah Allah'ım çok yakışıklı be.
"Daha çok bekliyecekmisin Selin"
Adımda ne hoş yakıştı ağzına ya.
"Ha geç Furkan abi"
Ah abi demek istemiyordum keşke üvey abim olmasaydın.
"Abi ne Selin o kadar yaşlımıyım"
"Hayır! Tabiki"
"Neden dedin peki"
"Yani babam abin gelicek dedi ondan bende abi dedim ne dememi istersin peki"
"Furkan demen yeterli"
"Benim için sıkıntı yok
F U R K A N"
"Bak ne hoş oldu böyle bu arada Selincim desem sorun olurmu"
"Tabiki hayır ne olucak gel şöyle geçelim Furkan yorgunsundur şimdi bi kahve kola meyvesuyu veya içki ne içmek istersin"
"İçki olsa çok iyi olur varsa yanında çerez süper olur"
"Tabiki var tamam ben getiriyorum sen kapıları kontrol et babam çok söyledi dikkat edin diye"
"Tamam ama terası yokmu evin orda içsek daha güzel olur"
"Var bekle birlikte gidelim" içkileri ve çerezleri alıp Furkan'ın yanına geldim.
"Tamam hadi" Furkan durmadan bacaklarıma bakıyordu tamam kıyafetim rahat diye giydım sadece ipli kilot giymiştim üstüne salaş bi tişört sütyen evde takmıyorum.
"Geldim hadi önden buyrun Selincim" terasa çıktık çift kişilik koltuğa geçtik içki içmeye başladık.
"Furkan daha önce nerdeydin annen hiç bahsetmedi"
"Çünkü burda değildim ingilterede okuyordum."
"Hım ne okuyordun?"
"Mimarlık okuyordum" ah soğuk oldu ayağı kalktım.
"Ben gidip geliyorum"
"Nereye?"
"Aşağıya battaniye alıcam üşüdümde"
"Selincim bişey isteye bilirmiyim senden"
"Tabi buyur Furkan"
"Sana sarılarak seni ısıtsam" ah çok isterdim. Ama olmaz sürtükmüyüm ben.
"Olmaz Furkan yanlış anlaşılır sen sonuçta abimsin"
"Ne yanlışı sadece karedeşime sarılacam"
"Tamam olur" furkanın yanına oturdum ellerini belime götürdü kendisine çekip bastırdı.
"Çok sağol Selincim"
"Önemli değil Furkan" çok güzel kokuyor.

Furkan'dan

Onu gördüğüm an küçük Furkan'da kalktı. Çok güzeldi ya. Istiyorum benim kadınım olsun. Aşağı inmedi Selin'e sarıldım çok güzeldi bu koku. Beni deli ediyordu. Küçük Furkan dikleşip sertleşmiş ne yapıcam ben yahu. Seline sıkıca sarıldım belki hissetse halimi birşeyler yapardı.

BÖLÜM SONU
SELIN FURKAN'a NASIL DAVRANMALI SIZCE?
Oy ve yorum istiyorum. Yorumda eksiklerim varsa söyleyin lütfen!

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin