2. DIO
Šetam ulicama i mislim si. Pa Nikol bi trebala znati za njegovu prijevaru. Otišla sam do nje i pozvonila. Otvorila mi je njena mama. '' Oh, dušo dobro da si tu, uđi Nikol danima plače u sobi. Nije htjela s nama na ljetovanje već je ostala ovdje. Sva uplašena sam ušla i potrčala stepenicama k njenoj sobi. '' Nikol!! '' dozivala sam je ali nitko mi nije odvraćao. Ušla sam i vidjela Nikol kako jeca na krevetu. Prišla sam joj. '' Nikol, ja sam okreni se. '' trgnula sam je '' Makni se od mene. '' odvratila mi je. '' Što je bilo? '' prepala sam se da nije saznala za Zayna. '' Kakva si ti to prijateljica. '' odvratno mi je odgovorila. '' Reci mi što je? '' Pitala sam je. '' Zayn.'' Odmakla sam se od nje '' Oprosti, nisam ti htjela reći jer te činio sretnom. '' rekla sam joj. '' Ma nemoj, šutila si i ponižavala me pred njime. '' rekla je, okrenula se i opalila mi pljusku. '' Ovo je prelilo čašu!!'' rekla sam joj i izašla iz sobe. Otišla sam doma i mami sve ispričala. Mama mi je rekla da sam joj trebala reći i da se spakiram jer sutra idem u Pariz. '' I ko će biti tvoj partner? '' mama me upitala. '' Jaa,, stvarno neznam! '' odvratila sam joj. '' A da pitamo Nikol? '' pogledala me. '' Mislim da ona neće htjeti. '' spustila sam glavu. '' Nema veze, njena mama hoće'' nasmijala sam se i uputila prema sobi. Počela sam se pakirati. Spakirala sam i moju najdražu sliku, sliku mene i Nikol. Zagrlila sam sliku i spustila suzu.
***
Što sam to napravila? Svoju najbolju prijateljicu sam udarila. Pa kakva sam ja to osoba. Mislila sam u sebi. Mama mi ulazi u sobu. '' Zvala me Nikina mama. ''
*
*
*
*
*
*
*
*
ISPRIČAVAM SE ZA GREŠKE. Hvala svima! <3