Tvl Mayo vstávej!!!! Křičela Medye. Jo furt... Zívla jsem. Jo a co si mám vzít na sebe??? Ptala se Medye. Jak to mám kurva vědět!? Práskla jsem hlavou do polštáře. Promiň nechtěla jsem tě otravovat. Omlouvala se Medye. Ne dobrý já se omlouvám. Usmála jsem se a objaly jsme se. Holky rychlé jede vám limuzína!!! Oznamovala mamka. Limuzína děláš si... Když v tom mě ségra zastavila. Vím že mluvíš sprostě ale zkus se udržet aspoň před mámou. Prosila. Jo promiň neuvědomila jsem si to. Omluvila jsem se. Ne v poho a už pojď. Řekla ségra. Mimochodem kdyby jste nevěděli jak vypadám tak takhle:
Už jsme dojely do školy. Hele Mayo mám nápad!! Řekla ségra. Jakej. Protočila jsem oči. Co kdyby jsme uspořádali koncert na rozloučenou? Zeptala se ségra. No tak jo. Kývla jsem. Šla jsem na pódium. Ahoooj školo stihneme jenom jednu písničku tak se předem omlouváme. Oznámila ségra. A co vám zazpíváme?! Ptala jsem se. We don't talk anymore!!!!! Křičeli žáci a učitelé. Tak jo jdeme na to! Řekla ségra.
Po písničce
Tak asi si jdem pro vysvědčení že?! Zeptala jsem se. Jop. Souhlasila ségra. Když jsme došli do třídy učitel nám hned dal vysvědčení. Tak jsme šli na chodbu teda aspoň já. Potkala jsem Vituu. Čaaauuu Vitoo!!! Mávala jsem. Čůs! Volal na mě Vitaa. Tak co vysvědčení? Zeptala jsem se. No co asi?! Prostě jako vždycky. Řekl Vitaa. A co to tvoje? Optal se. Ehm no taky jako vždycky čtyři trojky pár dvojek ale zbytek jedničky!!! Řekla jsem. A nepropadla jsi náhodou z něčeho? Smál se Vitaa. No.... Asi ani ne. Sklonila jsem hlavu. Ne promiň vím že ti učení moc nejde. Omluvil se. Já se ti přiznám z ničeho jsem nepropadla ale ta čtyřka tam jedna bude. Zklesla jsem. A z čeho? Zeptal se Vitaa. No z chemie jedna holka mi pořád kazí experimenty a všechno prostě... Řekla jsem. To mě mrzí. Řekl Vitaa. No támhle stojí ségra tak my asi už půjdeme domů tak ahoj. Oznámila jsem. Ahoooj. Zamával Vitaa.
ČTEŠ
Proč ne Attack?!
Fanfictiontento příběh je o Attackovi a holce jménem Maya moc se mi to nechce popisovat tak čau:P