Jsme tu!! (yay)

118 6 8
                                    

Tvl já si jdu lehnout! Řekla jsem. Jo dobrou povídání s Vitou tě zmohlo co?! Usmála se. Hele mě se Vitaa nelíbí popravdě se mi nelíbí nikdo jsem celkem samotář. Zívla jsem. Jo já vím. Protočila oči ségra. Tak ale už dobrou.... Bouchla jsem hlavou do polštáře. Tak dobrou. Řekla ségra a odešla do svýho pokoje. Asi v pět ráno jsem se vzbudila. Podívám se na insta. Řekla jsem. Najednou vidím oznámení: Uživatel herodark_ vás začal sledovat. Omg to je Attack můj oblíbenej youtuber. Ale já ho ještě nesleduju tak mu dám taky follow. Když jsem mu dala follow odhodila jsem mobil a šla si balit věci na geekcamp. Hm tohle si asi vezmu na sebe vypadá to dobře

No mimochodem je to moje oblíbená mikina a asi na sebe ještě hodím džíny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


No mimochodem je to moje oblíbená mikina a asi na sebe ještě hodím džíny. Ségra snídaně! Ozvalo se ze spodu. Už jdu! Oznámila jsem. To nemyslíš vážně Mayo vezmi si něco vhodnějšího na dívku tvé úrovně. Spustila mamka. Mami ale já tohle ráda nosím. Ušklíbla jsem se. No dobře.... Pokrčila nos mamka. Dívky za půl hodiny jedete. Jasný mami. Řekla ségra. Ani si neuvědomuju jak ta půl hodina uběhla. Já chci jet vlakem!!! Řekla jsem. A co z toho budeš mít?! Usmála se ségra. Nwm. Odvrátila jsem od ní pohled. Tak jo jako mě to neva. Usmála se ještě víc. Yaaaaay! Jásala jsem.
Asi po třech hodinách (asi :D)
Lol jsme tu. Řekla jsem. Otevřela jsem dveře od auta a vystoupila jsem. Všichni youtubeři vlogovali a tak proč ne i já když jsem ta youtuberka. Řekla jsem si. Takže aloha já jsem Maya a dneska je to vlog z geekcampu. Usmála jsem se do kamery. Když jsem tak chodila po geekcampu a čuměla do kamery a komentovala záběry najednou jsem se s někým srazila. Spadla mi kamera do trávy a já spadla na toho kdo mě srazil. Byl to Attack! Moc se omlouvám snad s tou kamerou nic nemáš a ty jseš v pohodě? Zeptal se Attack. Jo jsem a s tou kamerou nic není. Usmála jsem se. Jo a mimochodem jsem Radek aka Attack. Řekl a podal mi ruku abych mohla vstát. Zvedla jsem se ze země a vytáhla kameru z trávy. Promiň nepředstavila jsem se jsem Maya. Představila jsem se. Moc mě těší počkat ty jsi ta youtuberka které jsem dal follow na insta? Optal se. Jo to jsem já. Kývla jsem. Tak se asi uvidíme na rozdělování týmů že jo? Řekl. Jo uvidíme tak ahoj. Rozloučila jsem se a potom jsme každý šel jinou cestou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Proč ne Attack?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat