Bu sabah erken kalktım. Zorlanmadan hem de. Zaten okulun son günleri hep öyle olur. Bugün, lisenin ilk yılını atlatmanın rahatlığını yaşıyorum. Döndüğümüzde okula alışmış olacağız. Sonunda bu zorlu alışma yılı bitti. Tek üzüntüm Utku'dan 3 ay ayrı olacak olmam. Her yaz tatile gideriz, ama bu yıl ilk defa sevgilimden ayrı kalma sıkıntısı var kafamda. Şeyy, daha önce hiç sevgilim olmamıştı da.
Hazırlanıp evden çıktığımda Utku'yu kapının önünde görünce saşırdım. Genelde sabahları beni almazdı çünkü. Bozuntuya vermedim, koşa koşa yanına gidip boynuna sarıldım.
-Utku, birşey mi oldu?
-Sanada günaydın Eylem
-Ah, pardon ya böyle günaydın bile demeden pat diye sordum ama sen buraya kolay kolay gelmezdin, birşey oldu sandım.
-Seni özledim. Eylem bak, ben bir gün bile dayanamıyorum özlüyorum seni. 3 ay nasıl dayanıcaz? Hem benim yaz için seninle planlarım vardı. Demek istediğim..... Gitmesen olmaz mı ailenle?
-Utku, seni her şeyden çok seviyorum ve çok özlüyorum. Ama yıllardır gideriz ve bu yıl da kaçarım yok. Gitmek zorundayım. İstersen bu son günümüzü de moralsiz geçirmeyelim.. Dedim ve Utku bana ters bir bakış attı. Haklıydı da. Sanki bir daha görüşmeyecekmiş gibi "son günümüz" dedim. Salak kafam ya.
-Aşkım kusura bakma, düşünmeden konuştum işte saçmaladım. Bizim son günümüz diye bir şey yok. Sadece uzun bi süre ayrı kalmak zorundayız o kadar, dedim ve yanağından öptüm.
Gülümsedi sadece.
Okula geldiğimizde herkes birbiriyle yazın neler yapacağını konuşuyordu. Sevgi bana gelip
-Eylem, biz Latifle 3 günlük kamp kurmayı planlıyoruz bu hafta sonu. Utkuyla sen de gelsen, eğlenceli olur?
-Canım benim çok iyi düşünmüşsün ama üzgünüm. Benim her yıl olduğu gibi bu yıl da ailemle tatile gitmem gerekiyor. Dönünce bir şeyler yapabiliriz ama, dedim ve gülümsedim.
Sevgi dudak büzdü gitti.
Daha sonra karnelerimizi aldık ve tüm arkadaşlarımla vedalştım. Utkuyla vedalaşmak biraz uzun sürdü tabii.
-Eylem biz sevgiliyiz ve sevgililer ayrı kalamazlar.
-Mesafeler öpmeye,sarılmaya engel Utku. Sevmeye değil.
-Aşkım ben de sevmeyeceğim demedim ki. Özlerim dedim.
-Ben de özleyeceğim Utku. şimdi bu olayı daha fazla dramatik hale getirmeden gideyim. Seni seviyorum, dedim sarıldım.
Gülümsedi ve "Seni seviyorum" dedi.
Görüşürüz dedim elimle öpücükler göndere göndere eve gittim.