Mno bună ziua.Azi o să critic ... o perlă de carte.Mai exact "Fratele meu Hery(1dicretion)" .
În primul rând pot spune că părinţii acestei copile au fost foarte inspirati în alegera numelui.fata ba se numeste Rebek,ba P*izda lată,ba Căţeaua,ba nu ştiu cum.În salamul meu,cum te numeşti până la urmă?..
Îi bun faptul că foloseşte 69 de mii de emoticoane,probabil ca să ne arate că ştie semne...Facebook-ciuale ca să le zic aşa."YubYt@h'' mea,dacă toţi am folosii rahaturi d-alea mereu,ce s-ar alege de cărţile noastre?
Mamă şi ce logică...întâi spune că ea şi amicele ei sunt cele mai săxy din liceu parcă şi că vor să le f*tă tăt liceul,apoi spune că nu le mai vrea nimeni...sau o venit amica ei la spital,că i-a tras-o Capra Snizi, iar amica ei sare pe ea să o veoleze probabil.Că mna.Nu s-au vazut de 3 h şi îi era dor de niţel săx sălbatic.Aşe.Şi săraca "Rebek" nu suportă vaci gravide pe ea.Apoi în alt capitol spune că nimeni nu o venit s-o viziteze. *face palm*
Jituca noastră este îndrăgostită ... YAY,de fra-su.DĂ FUQ GIRL.Şi spun că seamană,ba că nu seamănă... .Nu-i bai.Dar copila vrea să fie poetă.Încarcă să-l descrie ca Eminescu probabil.ÎNCEARCĂ.
Şi săracii băjeţi...cum le scrie numele,tulai Domnie,ia-o."Hery" sau "Nail" şi nu mai ştiu cum.Din câte ştiu eu se scria Harry şi Niall dar ce ştiu eu... .
Iar dacă tot vrei să ne arăţi că ştii injurături de stradă,scrie măcar ca lumea,nu "plm" sau altele.. .Sau alte prescurtări ca "tn"... DOMNIE FERI,DOMNIE!
Mno cam atâta.O ultimă părere.Eu (şi tătă legiunea cred) , ne băgăm ţeava în povestea ta."PLZ" lasă-te de scris şi du-te mamă la şcoală.Oricât spui tu că o urăşti,îţi trebuie.NEAPĂRAT!
Amin.