Sarı spor ayakabılarını yeşil çimenlere sürttü. Ortaya çıkan hışırtılı sese sık nefes alış verişleri karışıyordu. Göğsü hızla inip kalkarken sıcak nefesi dudaklarının arasından bir sis bulutu gibi hava da kayboluyordu. Bu saatte şehir otobüsleri aktif olmadığından koşarak gelmişti.
Gözleriyle etrafı inceledi. Tanıdık mor saçları aradı bir süre. Vücudunda ki adrenalin hormonu kafayı yemiş bir şekilde bedeninin bir ucundan diğer ucuna ilerlerken nefes alış verişini kontrol almakta zorlanıyordu. Arkasından tanıdık ses tonu 'Buradayım.' dediği an işler Kota için daha da kötüleşti.
Arkasına dönmediği için Reika adımlayıp onun önüne geçmişti. Sadece pembe kramponlarını görüyordu. "Utangaç hallerin gerçekten çok tatlıymış ama artık yüzüme bakmalısın Kota."
Mor kahküllerinin yanlarında ki perçemlerini kestirmişti. Üzerinde kırmı-siyahlı Momoyama Predators forması vardı. Elinde ki futbol topunu bir kaç defa sektirdi.
"Eee, nasıl gidiyor?""Şuanlık sarsıntılı."
"Görebiliyorum. Hâla bir canavar olduğumu düşünmüyorsun değil mi Furuya? Gerçekten seni yemeyeceğim, sakinleş lütfen."
"Hiçbir zaman bir canavar olduğunu düşünmedim."
Reika cevap vermedi ve kafasını arkasında kalan ışıltılı Momoyama Predators paneline çevirdi. "Biz yokken çok güzel olmuş buralar, değil mi?"
"Evet, çok güzel olmuş.." demişti Kota Reika'nın saçlarına bakarken.
Daha sonra Reika ayağında sektirdiği topu Kota'ya attı. "Benimle maç yaparsan çıkma teklifini bir düşünürüm."
"Ama sana daha çıkma teklifi etmedim."
"O zaman edeceksin."
Kota topla biraz oynadı. Daha sonra gülümseyerek Reika'ya baktı.
"Seni yenersem çıkma teklifimi kabul edeceksin."
"Hah.." demişti kız. "Tam da bir Furuya hareketi. Eğer bana sözlü bir şekilde çıkma teklifi edersen beni yenmeye çalışmana gerek kalmaz. "
"Öyle mi?"
"Öyle. Beni asla yenemezsin, ben bir liberoyum."
Reika gülümserken Kota bakışlarını yere eğdi. "Sana söyleyeceğim ama sonra hemen maç yapacağız. Cevabını maçtan sonra vermeni istiyorum. "
"Topu bana attığında alırsam bu zaten evet demek olacak."
Kota kızın pembe gözlerine baktı. Sonra da ayağında ki topa. "Seni seviyorum Reika Saionji. Benimle çıkar mısın?"
Ardından topu kıza attı. Reika topu almış ve kaleye koşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple | Kota&Reika ✓
Short Story"Ancak, parçalandıktan sonra acıyı anlarsın." ~Wattpadaki ilk kota×reika textingidir. ~Tüm hakları Kota'nın formasında ve Reika'nın futbol topunda saklıdır. start; 15.07.2017 finish; 26. 10. 2017 ~Ginga E Kickoff'ta #1. ~V.K'da #1. [Düzenlenmiştir...