Király.. megint új suli, megint beilleszkedés, és gondolom megint lúzernek kötök ki. Igen. Új suli, mivel anya tegnap jelentette be, hogy elköltözünk. Apa jobb munkaajánlatot kapott Floridában, így családostól költözünk. Igazából... nem is tudom pontosan, hogy apa mit dolgozik. Annyit tudok, hogy komoly üzletember. Elvileg ma indulunk, már be is csomagoltam. Mivel nem lakunk nagyon messze Floridától, így anyáék azt mondták, hogy most úgy csomagoljak mintha nyaralásra mennénk, és majd eljövünk a többi cuccunkért. Amúgy, ha jobban bele gondolok, nem is olyan rossz dolog ez. Ott majd új lappal kezdhetek. Talán még az is megeshet, hogy ott nem leszek lúzer. Már ki is néztük a sulit ahova járni fogok. Művészeti suli, rajz szakra megyek majd.
-Kicsiim! Gyere, indulunk!- Zavarta meg anya a gondoltat menetemet.
-Egy pillanat-vettem a bőröndömet és indultam le a lépcsőn. A többiek már kint vártak a kocsi mellett.
-Ó bakker!- jutott eszembe, hogy a kedvenc könyvemet fent hagytam. A Harry Potter nélkül hosszabb utakra nem indulok. Utazás közben szeretek olvasni, és a kedvenc könyveimet annyiszor tudom újraolvasni, hogy már kívülről fújom.
Szóval visszafutottam a könyvért. Ahogy felértem a szobámba, megláttam az ágyamon a fülesemet. Még jó, hogy visszajöttem, mert nem csak olvasni szeretek, hanem zenét hallgatni is. Szóval, lementem, beültem az autóba és indultunk is.
Az út nem úgy sikerült, ahogy terveztem... vagyis végig aludtam.
--------Bocsi , hogy ilyen rövid lett, de a többi hosszabb és izgalmasabb lesz :)----------
YOU ARE READING
My everything [HUN]
Romance"Király.. megint új suli, megint beilleszkedés, és gondolom megint lúzernek kötök ki." Ha szeretnéd megismerni Emily történetét az új suliban, hogy mik történnek vele, akkor ez a történet neked való! 💮KÉT ÍRÓ💮