Ve bir silah sesi daha yankılandı hastanenin önünde.. Ama bu diğerlerinden farklıydı, Bahar'ın kalbine isabet etmesinden dolayı.. Bahar'ın aniden sarsılıp, yere düşmesiyle birlikte gelen haykırışlar.. Oğuz kucağında çocuğun gözlerini kapatıp, öyle bir baktı ki Bahar'a. Belki 'gitme' diyordu, belki 'sana ihtiyacım var'.
Kısa süre de herkes Bahar'ın başına toplanmıştı.
Fatih, Ali ve Oğuz. Gözleri zorlukla açık duran Bahar, daha da büyük bir zorlukla konuşmaya başladı:"Hiç bir şey hissetmiyorum."
Oğuz'un ağlamaklı gözleri ile Bahar'ın gözleri kısa bir süreliğine buluştu..Bir kaç saniye sonra Bahar, Ali'nin gözlerine bakarak bir cümle daha kurdu:
"Ali Asaf." yorgun sesiyle, gözlerini yummadan önceki son sözüydü platonik aşkının ismi..
🍂
Bahar bir sedyede yatıyordu, gözleri kapalı. Oğuz ise ona kalp masajı yapıyordu, alnından akan terler gözyaşları ile buluştu.
"Haydi Bahar. Sen keçi gibi inatcısın, gitmezsin öyle hemen.. Haydi." Nefes nefeseydi, çaresizdi.. Bahar'ın elleri altından kayıp gitmesine izin veremezdi Oğuz.. Elinden gelenin fazlasını yaptı, neredeyse 45 dakikalık bir uğraştan sonra Bahar'ın kalp atışları stabilleşti. Herkes rahat bir nefes alabilmişti sonunda. Acıyla akan gözyaşları yerini, mutluluk gözyaşlarına bırakırken; Oğuz hala başında olduğu Bahar'ın elini avcunun içine almışken fısıldadı:"Hayata döneceğini biliyordum, bizi bırakmayacağını biliyordum.."
Bahar'ın olmama ihtimali Oğuz'u bu kadar endişelendirmişken, hiç bir şeyin eskisi olmayacağını hissetmişti kalpleri..
Heyo! Bu sadece kitabın nerden itibaren başlayacağını belirten bir tanıtım ya da dediğim gibi tanıtımımsı bir bölüm. İnanın ilk bölüm ne zaman gelir hiç bir fikrim yok. Sizin desteğinize göre değişir, bir bakmışsınız 1-2 gün sonra yayınlamışım. OğBah benim AlSel'den sonraki ilkim ve bu yüzden fazlasıyla özeller, başlamadan biten canım çiftim OğBah'ı bu kitapta yaşatabileceğimi umuyorum.. Ve sizi seviyorum!😻♥️
Bana ulaşmak isterseniz:
Twitter/@geceonikibir
Instagram/@pelsephone
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR | OğBah
Fanfiction"Saçlarını okşayan rüzgar gibi sevdim seni; bazen narin, bazen haşin.."