Kapı çaldı .Sanki kapıdakinin kim olduğunu hisetmişçesine heycanlandm .Kardeşim lara kapıya doğru ilerledi. o kapıya yaklaştıkça benim heyecanım artıyotdu."Kim o ".Benim Miraç "Evet evet hisetmiştim sanki onun geleceğini bir an için kalbimin yerinden çıkacağını hisettim ."Hoşgeldin miraç",Hoş bulduk Melek ",her zaman olduğu gibi bugünde miraç 'ı gördüğümde kalbimde müthiş bir heycan oluşmuştu .Miraç bnm amcam'ın oğlu yani kuzenim ben miraç'a içten içe ilgi duyuyordm .Ama onun bana ne hisetiğini pek kestiremiyordum.Miraç'ın harketlerinden bir anlam çıkaracak olursam sanki onunda bana ilgisi vardı .yada bu benim kuruntumda olabilirdi.Her neyse zaten bunu zaman gösterecekk."Miraç oğlum hoşgeldin seni burda görmek ne güzel nerelerdesin sen uzun zaman oldu seni görmeyeli "gitmek zorunda kaldım Nuran yengecim ,hazır Mersine gelmişken sizleride bi görim dedim","iyi yapmışsın oğlum özlemiştik zaten seni"Ah annem canım annem nede çok sever miraç'ı kendi çocuklarından ayırt etmez.Miraç da zaten sevilmicek bi çocuk değildi .Eli yüzü düzgün ,çalışmayı seven ,derslerinde başarılı ,saygılı bir çocukdu .Beni de miraç'a çeken bunlar değilmiydi zaten . ☆ ☆ ☆ Sabah olmuştu .yatağmdan kalktım hemen lavaboya doğru yol aldm çabucak elimi yüzümü yıkadım ,dişlerimi fırçaladım .Odama girip kıyafet dolabımdan okul kıyafetlerimi çıkarıp giyindim hemen aynanın karşısına geçip saçlarımıda yaptıkatan sonra çantamı hazrldm.Lise son sınıftydm Ders çalışmayı kendimi bildim bileli sevmezdim .o yüzden iyi bi liseyede gidemedm haliyle , ondan meslek lisesinde çocuk gelişim bölümü okuydm .ayrıca haftanın üç günü staj 'ım vardı bi anaokulnda .Bana kalsa meslek lisesine de değil .güzel sanatlar lisesi'ne giderdim el becerim oldukça fazlaydı .Olsun yinede ben bu bölümden de razıydm . Zil çalmıştı ders'e tam zamanının'da yetişmiştim.ilk ders Esra hocanın dersiydi Mesleki gelişim dersini hiç sevemzdim ama esra hocayı çok sevdiğimden dolayı o derse de az da olsa sempati duyuyrdm .Esra hoca'da beni severdi tabii sıra arkdşm biricik kankam Sevcan'ı unutmayalım .11. sınıfın sonlarındaykn esra hoca ben ve sevcan'ı yanına çağırmıştı ve bize aynen şöyle demişti" sizin staj yapıcağnz kurum ve ordaki minik öğrenciler çok şanslı sizin gibi bir stajer 'leri olacağı için." Tabi biz böyle bişey için bizi yanıma çağıracağı aklımızın ucuna bile gelmezdi .Haliyle baya sevinmiştik hatta gurur" duymuştuk kendimizle."Teşekür ederiz esra hocam sizi utandırmicağımıza söz veriyoruz."Demişti sevcan ve bnde ekledim "Emeğiniz karşılksız kalmicak "deyip ayrıldık hocamızın yanından.