Bu gün çok heyecanlıydm içim içime sığmıyrdu sabaha kadar heyecandan uyuyamdm sabahda erkenden uyandm .Çünkü bugün okuldan mezun olacaktım ve diploma törenim vardı tabikide. Elime telefonumu aldm bir mesaj vardı .Msj attan tabikide sevcandı" melekcim ben size geliyrm yoldym yarım saate sizdeyim "bir gün öncesinden sevcanla anlşmıştık o bize gelicekti birlikte hazırlanp okula gidicektik."Tamam canım bekliyrm"diyip msj attım . "Melek çokkk güzel olmuşsun gözlerimi senden alamıyorumm "o gün mezuniyettim için muhteşem siyah upuzun kuyruklu bi elbise tercih ettmiştim .saçlarımıda hafif bir su dalgası ve onu tamalicak çok hafif bir makyaj .Ben bile aynadan bakarken ne kadar muhteşem göründüğümün farkındydm.İkimizde hazır olduktan sonra okula doğru yol aldık . Ve sonunda mezun olmuştuk .☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆İçimde garip bir his vardı .Hem çok mutluydm hemde çok üzgün sanki birşeyler olacağını hisetmiş gibiydm .diploma töreninden sonra arkdşlarla bir yerlere gidip bu güzel olayı kutlamıştık .gittiğimiz mekan baya güzeldi.içimdeki burukluğun sebebi birazcıkta miraç 'tı .çünkü miraç benim mezuniyet törenime gelmemişti ! o kadarda ısrar etmeme rağmen . Lavaboya gitmek için arkdşlrmdan müsade isteyip kalktım arkamı döndüğümde karşımda miraç'ı gördm ve yanında çok güzel bir kız vardı gayet sarmaş dolaşlardı .Ama o beni görmedi.O anki acının tarifi anlatılmaz sanki başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Ben hiçbir şey demeden hemen oradan uzaklştm ,en mutlu olduğm gün benmm için hüsranla sonuçlandı.Ahh keşke oraya gitmeseydim keşke onları öyle görmesydm ,içimde az da olsa bi ümit vardı .Ama şimdi ofa kalmadı .Peki ben şimdi ne yapacktm her gece onun hayaliyle uykuya dalıp sabah onu düşünerek gözlerimi açan ben nasıl yaşayacaktım ...