Ahoj! Jmenuji se Andrea a nyní mi je čerstvých 16 let. Připadám si jako obyčejná dívka... Jen asi s trošku nevšedními problémy..
Poslední dobou mám jen takový pocit, že se mi svět zcela bortí... Rodiče se rozvádějí, kluk, kterého jsem chtěla mi udělal něco, na co se nikdy nezapomíná ( o tom později) a ve škole jsem se zcela zhoršila... Jelikož na mojí střední jsou drsná pravidla, ( jako asi na každé střední) málem mě už vyhodili.... Zatím to neudělali ale, jen kvůli tomu, že jsem měla celkem dobrý prospěch a reprezentovala jsem školu.. Na pár měsíců jsem byla i zavřena v psychiatrické léčebně... jelikož na mě všechno nějak tak dolehlo a pokusila jsem se o sebevraždu...
Ale teď už asi můžu začít s tím co se mi dělo....
Jednoho dne jsem se jako normálně vydala do školy... nic neobvyklého. Pokecali jsme s kamarády, učili se a dělali to, co se normální školní den..
Doma po škole..
Jak už jsem říkala.. jedna z věcí, která mě vedla do depresí byl můj kluk. Jasně.. možná si nemyslíte, že je to důvod k sebevraždě, (a sama si moc dobře uvědomuji, že sebevražda, je jen zbabělý čin)ale já jsem z toho byla celkem v koncích.. stalo se to tak.. Milovali jsme se... jako asi každý pár... jenomže on mě pak podvedl s jinou holkou... A ještě ke všemu, ta dívka nebyla ze stejného města jako my... Vůbec jsem to nechápala... náš vztah trval rok a půl... dostávala jsem se z toho dlouho... Byla jsem už tak v koncích, že jsem si začala přidávat náhodné kluky a začala jsem si s nimi i psát.. Nečekala jsem, že mi někdo někdy odepíše.. ale jednoho dne se to stalo...
Já: Ahoj :)
Cizinec: Ahojky :)
Chvilku jsme si psali a přišel mi celkem fajn... Až na to, že mi neustále nechtěl říct svoje jméno.. Ani to kde bydlí.. prostě nic. A věděl toho o mě nějak moc... třeba právě to, kde bydlím atd.. Celkem jsem se ho bála... ale co už... byla jsem, fakt zoufalá.... najednou..
Cizinec: Máš moc krásnou postavu <3
Já: Echm... Jak to víš?
Jeho odpovědi mě celkem vyváděli z klidu... A najednou mi napsal... Mohla by si prosím vyřídit tomu chlapci co se okolo tebe furt motá, ať tě nechá být, jinak, že se mu stane něco zlého??
YOU ARE READING
Duchem nepřítomna
RandomAhoj.. Já jsem Andrea a budu vám vyprávět příběh o tom jak se mi můj celý svět zhroutil... Rodiče se rozvádějí, kluk, kterého jsem chtěla mi udělal něco, na co se nikdy nezapomíná ( o tom později) a ve škole jsem se zcela zhoršila... Na pár měsíců...