-Chapter One

106 6 4
                                    

POV Louis:

'Mam, ik ga!' roep ik. 'Oke, veel plezier!' zegt mijn moeder. 'Lukt vast wel!' zeg ik en ik geef mijn moeder een snelle kus. Daarna loop ik naar buiten, waar het busje al staat. Liam, Zayn en Harry zitten er al in. 'Hey boys!' groet ik, en ik stap in. We rijden naar Niall's huis. Daar hebben we vandaag een Meet & Greet met 5 directioners die een prijsvraag hebben gewonnen. 'Hebben jullie er zin in?' vraagt Harry. 'Ja tuurlijk!' zegt Liam. Ik antwoord: 'Uh ja, waarom niet! Het is altijd gezellig met de fans!' Na een uurtje rijden zijn we aangekomen bij Niall's huis. Het is 13:00 uur, de Meet & Greet is om 14:30 dus we hebben nog even tijd. 'Zullen we ergens gaan lunchen?' stelt Niall voor. Ik twijfel. Het is natuurlijk wel gezellig, samen lunchen, maar in alle rust lunchen is onmogelijk. Overal zijn wel fans. Dat is wel gezellig natuurlijk, maar niet heel handig als je wilt lunchen. Zayn ziet dat ik twijfel en zegt: 'Ach, Louis, we zoeken wel een rustig plekje achterin een restaurant. En de fans? Die krijgen gewoon een handtekening en gaan op de foto!' Harry valt Zayn bij: 'Ja, dat valt echt wel mee Lou!' Ik zucht lachend en zeg: 'Oké dan! Let's go!'

We lunchen bij de subway, het is echt gezellig! Het valt echt mee, zoals Harry en Zayn al zeiden. 'En?' vraagt Niall nieuwsgierig aan me. Maar hij kan zijn zin niet afmaken, want opeens horen we gegil en geroep. 'ONE DIRECTION IN DE SUBWAY!' horen we stemmen roepen. 'Oké, Lou, stay strong,' zegt Liam lachend. Er stormen fans gillend de Subway in. 'MOGEN WE EEN HANDTEKENING!?' gillen ze. 'Natuurlijk mag dat!' zegt Harry kalm. We delen handtekeningen uit en maken foto's. Als de Directioners weer weg zijn, eten we snel onze lunch op en gaan we weer naar Niall' huis. Het is inmiddels 14:00 uur, dus hebben we nog een halfuurtje om ons voor te bereiden. Om 14:30 bellen de 5 meiden aan. Mijn ogen vallen direct op dat ene meisje. Ze is zo anders dan de andere fans. Ze heeft iets bijzonders in haar blik, en lieve pretoogjes. Ze heeft iets aardigs, iets leuks. Onbeschrijflijk, maar zo speciaal.

Tijdens de Meet & Greet zingen we een paar liedjes, maken we foto's, geven we handtekeningen en beantwoorden we de vragen van de meiden. Het is super gezellig, maar ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd, doordat ik de hele tijd aan dat ene meisje denk. Ik zou zo graag willen weten hoe ze heet.. Het lijkt wel alsof Liam mijn gedachten kan lezen, want hij vraagt: 'Hoe heten jullie eigenlijk?' Het speciale meisje heet Julia, wauw, dat is een mooie naam! Haar vriendinnen heten Emma, Roos, Ilse en Anna. 'Leuke namen!' zeg ik. 'Dankjewel!' zeggen Emma, Roos, Ilse, Anna en Julia. Als de Meet & Greet om 15:00 afgelopen is, pakken de meiden hun jas. 'Ik neem die van jou wel mee, Juul,' zegt Anna. De andere jongens lopen mee en laten nog even Niall's kamer zien. 'Euh, ik blijf even hier hoor. Ik kan Julia niet alleen laten!' zeg ik, een tikkeltje blozend. 'Awh, dat is lief!' zegt Julia. Ik sta er ongemakkelijk bij, hopelijk merkt Julia dat niet. 'Euh.. Wil je me volgen op twitter?' vraagt Julia een beetje verlegen. 'Natuurlijk!' zeg ik, 'schrijf op dit papiertje maar je gebruikersnaam.' Ze schrijft srslyjuliaa op. 'Kijk straks maar je interacties!' zeg ik, waarna ik knipoog. 'Is goed!' zegt Julia. We horen de jongens en de 4 meiden weer naar beneden komen. 'Het was super gezellig!' zeggen we bij het uitzwaaien. 'Tot gauw!' We geven nog een laatste knuffel aan de meiden. Julia knuffel ik net ietsjes langer dan dat ik bij Emma, Roos, Ilse en Anna doe.

Een halfuurtje nadat de meiden weer weg zijn, gaan Zayn, Harry, Liam en ik eg. 'Doei, tot volgende week ofzo!' zeg ik tegen Niall. 'Toedeloe!' zegt Niall. De hele weg denk ik aan Julia. Haar mooie ogen, haar mooie lach, haar mooie haar. Ze is echt gewoon perfect. Stop Louis! Je bent gestoord! zeg ik tegen mezelf. Je kan echt niet verliefd worden op één van je fans!

---

Part 1 :)

Ik heb een vraagje, want als niemand het leest, kan ik net zo goed stoppen...

Dusss.....

Doorgaan met dit verhaal, yay or nah?

Ik hoor graag jullie mening! x

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 22, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I must make a choice || Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu