Anii 2017-2020, totul mergea bine pana cand un experiment facut in Rusia a dat gresi raspandind un virus care a transformat marea majoritate a oamenilor in creaturi ale noptii,creaturi care nu se saturau decat cu sangele oamenilor. In primele luni nimeni nu stia de ce oameni se trezeau cu gauri pe gat si cu o senzatie de amorteala si durere, nimeni nu stia cum mureau oamenii si ajungeau fara pic de sange. Putin cate putin adevarul a iesit la iveala, creaturile noptii botezate si "vampiri" au iesit din ascunzatori si au cerut ca lumea sa faca pace cu ei. De atunci totul s-a schimbat, oamenii doneaza sange (daca vor) iar in bar se vinde ca painea calda, acum exista un nou tip de curve:" Cocote", aceste panarame isi ofera o mica parte din sange in schimul unor "favoruri sexuale", sunt atat de penibile incat ma fac sa ma simt bine ca parinti mei nu imi dau chiar toata libertatea posibila. Legea interzice oamenilor sa omoare vampiri fara motiv, decat atunci cand este in legitima aparare poate scapa deoarece nu toti vampiri sunt incantati de acest pact, iar vampiri nu au voie sa omoare oamenii. Pot sa le bea sangele decat daca acestia se ofera. Si sangele vampirilor este la mare cautare, e ca o pastila viagra doar ca mai puternic, da barbatilor mai multa dexteritate si forta iar femeile fac copii uimitor de frumosi si destepti. Eu inca imi astept printul noptii desi nimeni nu stie asta, mi se fac avansuri in fiecare zi, desi am 16 ani lucrez intr-o cafenea modesta in Londra. Am un corp tras prin inel iar natura a fost foarte darnica cu mine, buzele mele sunt uneori roz iar alte ori dau intr-un roz spre rosu, buza de jos e mai plina ca cea de sus iar teoria cum ca cei cu astfel de buze saruta perfect este adevarata ( nu le-am dat cu flit chiar la toti) parul meu negru ca un carbune imi pune in evidenta pielea alba si ochii albastri inchisi. Am o nuanta de albastru foarte rara iar aceste combinati fac ca multe capete sa se intoarca dupa mine, desigur nu sunt genul acela de fata panarama. Nu! Sunt cuminte, iau numai note bune iar parinti sunt foarte mandri dar cred ca daca ar sti dorinta mea nebuna, o dorinta care si pe mine ma mira. O dorinta intunecata la propiu, care tot ce face e sa ma manance de vie ar fi foarte dezamagiti, dorinta mea este aceea de a cunoaste un vampir, dar nu orice vampir! Un vampir care sa ma placa si eu sa il plac la randul meu, am cunoscut vampiri dar care erau foarte, nu stiu cum sa descriu. Foarte plini de sine, idioti si infumurati. Am crezut ca pot sa uit de acest vis, in fiecare zi se stingea putin cate putin crezand ca va trebui sa ma intorc la acesti oameni care sunt mai reci la suflet ca vampiri, am citit atatea povesti de dragoste cu vampiri si totusi mi-a ramas intiparita in minte spusele celei mai bune prietene: "Hai Aprill! Sunt doar povesti! NU o sa ne gasim printul nici daca am cauta" Asa ca aceste sperante au fost distruse pana intr-o zi... Cand in bar a intrat o gasca de 5 persoane.. Dar nu orice persoane! Vampiri!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei, sper ca va place. Scuze daca sunt greseli dar e 00:26 iar eu nu am ochelarii asa ca m-am chinuit sa scriu fara. Daca citit si va place va rog sa da-ti un comm ca sa stiu ca nu scriu de pomana. Mersi!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Totul merge bine...Cred (1D F.F)
FanfictionNu credeam ca o sa imi intalnesc cavalerul noptii, un cavaler care avea sa scoata din mine o latura pe care nu stiam ca o am dar care imi placea. Eu am scos ce e mai bun din el iar el a scos ce e mai rau, ma bucur de fiecare mangaiere a lui, de fiec...