4-Ce cauti aici?!

21 1 0
                                    

Dupa ce i-am dat indicatiile Harry a pornit spre casa mea in timp ce eu ma holbam la micutul piercing care statea peste buza si care da o senzatie foarte placuta intr-un sarut. Adica o bucata de metal rece intre doua perechi de buze fierbinti care se saruta dornice una de alta.

-Te-a deranjat? Am tresairt surprinsa si am intrebat:

-Ce sa ma deranjeze?

-Piercingul. Te-a deranjat cand te-am sarutat sau ca te-am sarutat? Am chicotit incet la auzul dezamagiri din clasul cretului.

-Huh. Nu Nu m-a deranjat ca mai sarutat. Adica am raspuns nu? Iar piercingul a fost...

-A fost cum? 

-Pei eu.. Brusc, nu stiu de ce, scaunul a devenit foarte inconfortabil si am inceput sa ma ma misc in el.

-Esti draguta cand te balbai... Si sexy. Asta a pus capac la toate. Obrajii mei au inceput sa se inroseasca, palmele sa-mi transpire  iar inima a inceput sa o ia la guana.

-Nu ca tu ai fi mai prejos.  Am marait cat pentru mine dar se pare ca auzul super fin al vampirului si-a facut datoria.

-Huh, mersi. Mi-a prins mana intra sa si mi-a zambit dulce. Nu trebuie sa-ti fie rusine de mine.

-Usor de spus greu de facut.

----------------------------------------------

m urcat in dormitor cu mama pe urmele mele incercand sa ma faca sa vorbesc despre tanarul care m-a adus acasa.

-Mama! E doar un amic!

-Un amic vampir! A chicotit mama. M-am intors cu fata la ea si am intrebat:

-Cum de ti-ai dat seama?

-Nu m-am nascut ieri okay?

-Okay..

-Deci cum l-ai cunoscut? Am oftat si i-am povestit totul de la Jenna la cum m-a adus acasa. Am scos partile intime.

-Mai bine? Am intrebat-o sperand ca o sa ma lase in pace.

-Da, cred ca da. Apropo, nu am chef de nepotei vampirasi de acum! Asteapta pana mai cresti!

-Mama! 

-Okay gata! Hai ca eu plec la munca, sa fii cuminte. Mama a plecat iar eu i-am trimis un mesaj lu Leslie:

"Pentru Leslie:

Hei! Sunt singura acasa. Ce zici sa vedem un film sau ceva? AXx" Am asteptat 5 minute apoi am primit mesajul ca raspuns:

"De la Leslie:

Scuze dar am plecat la bunica 2 zile. Poti sa-mi ti locul? Chiar imi pare rau LXx"

I-am trimis mesaj ca o sa-i tin locul si m-am dus la geam plictisita cum eram ma gandeam sa il chem pe Harry la mine dar nu am numarul lui. Huh. M-am pus pe pat si instant am adormit.

" Liniste si pace! Cum imi place mie sa fie in gandurile mele. Stau pe o campie plina de flori sub o salcie umbroasa. Eram imbracata intr-o rochie alba lunha pana la genunchi dar parca ceva lipseste. Acel par cret, acele buze trandafirii si oh ochii verzi ca jadul. Corpul bine facut care se incordeaza aproape la fiecare miscare. Bratele puternice care mau lipit de masina. Iar tatuajele alea... 

Totul merge bine...Cred (1D F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum