Pravda a útěk

1.8K 78 41
                                    

Pohled Domího
Dotočil jsem video s MaTTemem. Vypl jsem TeamSpeak a lehnul jsem se na postel. Začal jsem něco cítit k MaTTemovi. Jsem Gay nebo ne? říkal jsem se tu samou Otázku. „Asi napíšu MenRysovi” lusknul jsem prtama a šel na Messenger.

 „Asi napíšu MenRysovi” lusknul jsem prtama a šel na Messenger

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šel jsem do koupelny a vysprchoval.  Miluju ten pocit když mi kapky teple vody padají na tvář. Usušil jsem se a vzal jsem si šedé triko trenky a černé kalhoty. Sedl jsem si k televizi a čuměl na Simsnovi. Zapipipa mi Mobil. Koukl jsem se. Byl to MenRys. 

Šel jsem si udělat jídlo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šel jsem si udělat jídlo. Naštěstí máma ani táta nejsou doma. Vzal jsem rohlík a šunku. Sedl jsem si na gauč. Nudil jsem se. Náhle někdo zazvonil. Kdo to zas je. Fanoušek. Řekl jsem si a vyrazil ke dveřím.

Vidím tam Dvoumetrovýho Kluka. ”M-m-ma-TTme„ Vykoktal jsem ze sebe. „Čau Dejzre” řekl a něco držel za zády. „Co držíš za zády” zeptal jsem se a koukl na něj. „Co? Ty myslíš tohle?” Vytáhl Bonbotněru s Nápisem pro Dominika. „Co? To je pro mě?” Koukl jsem do jeho modrých oči. „Pro koho asi” zasmál se a objal mě. Byl jsem v šoku. On je taky Gay? Zeptal jsem se sám sebe. „Pojď dovnitř” usmál jsem se. On přikyvl na souhlas a šel. Sedl si na gauč a koukl se na mě. „Dejzre nechceš mi něco říct” koukl na mě. „Né vůbec” začal jsem se červenat. Šel ke mě a chytl mě za ruce. „Kámo řekni pravdu” řekl klidným hlasem. „Ok Matyaši, Já jsem se do tebe zamiloval a..... ”Nestihl jsem to doříct a začal mě vášnivě líbat. Začal jsem spolupracovat. Jeho polibky byli s láskou a dokonalé. „Já tebe taky miluju” řekl a pohladil mě. „Nepůjdeme nikam jinam třeba do mého pokoje” řekl jsem. „Jasně Miláčku” zatáhl mě do mého pokoje. Zavřel dveře a sedl si ke mě na postel. „Dejzre, Možná jsem to tajil až moc dlouho ale jsem Gay. Táta mi dával holku tak jsem dělal že jsem na Holky” Povzdechl si a měl slzy na krajíčku. Bylo mi ho líto. „MaTy nebreč. Já jsem Taky Gay a asi osud chtěl aby jsme byli spolu” řekl jsem mu a koukal do jeho oči. „Možná máš pravdu Dejzre” řekl a oči se mu rozzářily. Začal jsem ho líbat. Začal spolupracovat. Začal mi sundavat triko. Červenál jsem se jak Rajče. Lehnul si na postel a stáhl mě sebou. Hladil mi hruď. „Dejzre ty posiluješ” zeptal se a koukl mi do oči. „Nó před dvouma měsícema jsem začal” uchechtl jsem se. „Je to vidět” řekl a sáhl na moje břicho. Červenál jsem se. Slyšel jsem klíče. „Kurva rodiče jsou doma” řekl jsem potichu a vzal jsem si triko. „MaTy schovej se” řeknu mu. On přikyvl a schoval se pod postel. „Dominiku Kde jsi” řvala moje mamka.

Pohled Matyaše
Slyšel jsem bouchnout dveře. „Dominiku co tu děláš” řekl Dejzruv táta. „Učím se” snažil se Dejzr zalhat. „Nelži” zařval a dál Dejzrovi pohlavek. „Běž dolů a výhod ty lahve od alkoholu” zařval na Dejzra. On odešel. Chudák on má fakt krutý život řekl jsem si a měl slzy na krajíčku. Dejzruv táta šel ke mě. „Co ty tu děláš” řekl na mě. „Pomáhal jsem Dominikovi” zalhal jsem. „Chci Důkaz” řekl a chtěl mi dát do držky ale chytl jsem mu ruku. „dobře pane Tučku” řekl jsem a vytáhl z mé tašky Dejzruv sešit. „To ti mám věřit” uchechtl se. „Tati nic mu prosím nedělej” řekl zděšeně Dejzr. „Už jsi vše vyhodil” řekl a otočil se na Dejzra. Dejzr jen přikyvl. Dejzruv otec odešel. „Musíme utect” řekl jsem mu. „Co mé věci” koukl na svůj Low PC. „Koupíme ti nové” pohladil jsem mu jeho vlasy. Sklopil pohled. „Tak jo” řekl a otevřel okno. Skočil jsem na strom. Dejzr skočil za mnou. „Dejzre” Chytl jsem ho za ruku. „Díky” usmál se a já ho vytáhl. Zalezl jsem ze stromu. „Dejzre, skoč mi do náruče” řekl jsem mu. „J-já s-se b-b-bojim” zakoktal a chytl se stromu. „Neboj. Já tě chytím” řekl jsem mu. Polkl a skočil mi do náruče. „Pojď rychle” chytl jsem ho za ruku a utíkal jsem. Někdo mi střelil do ramena. „Aaaaa„ zařval jsem. „MaTy Né” zařval Dejzr.....

Takže Čauko lidi vítám vás u této FF. Mé jméno je Domča a mám Fan Page jménem Vtipy s Dejzříkem. Tohle je speciál za 50 flw na IG a děkuji vám. Kdo MaTTema střelil? Má MaTTem Tajemství kromě toho že je Gay? Pište do zpráv ^^. Zatím Čauko Bélo ^^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Silné Duše [DejTTem]Where stories live. Discover now