Yazar;ilmelistan
• Okunma;
•Beğeni;
• Kategori;
Eleştiri;
İlk öncelikle kitabın klişe canım. Kötü çocuk-salak kız ikilemesinden oluşuyor. Ayrıca kitabında anlam bozuklukları veya yazım hataları vardı. Sanırım telefondan yazıyorsun. Onun haricinde, sayfa düzenin iyi.
Ancak, konu gerçekten klişe! Oktar denilen şahsiyeti sanırım kötü çocuktan esinlendin. Hayır yani, neden yakışıklı? Neden Efnana emirler yağdırıyor? Ki, esas kızımız da bu çocuğun emirlerini harfi harfine uyuyor. Birkaç bölüm sonra da sevişmek için zorlar, kız da asalak ya hemen verir!
Yaratıcılık yokkk...
Hep aynı, aynı, aynı kelimeler ile anlatıyorsun. Farklı bir kelime yok.
Ha birde çok şaşıracaksınız (!) ama bu kitapta da bir adet sürtük kızımız var...
Bu Efnanin sürtük arkadaşı ile sevgilisi Oktar bunun eve geliyorlar. Sonra kahve istiyorlar. Kız gidiyor yapıyor. Ikram etmek için geldinde arkadaşı yok. O ara elbisesini değiştirmeye gitmis. Her neyse, bu Efnan geldiğinden beri başını telefonundan kaldırmayan Oktara uzatıyor kahvesini ve o sırada da giysisinin yakasından göğüsleri görünüyor. Tabiii, bizim kötü çocuğumuz hiç kaçırır mi aninda oraya bakıyor! O günden sonrada kızı zorla öpmeler, emirler vermeler...
Cidden saçma ötesi... Klişelik diz boyu. Arkadaş bu ne ya? Resmen kızı taciz ediyor ama kız buna müdahale etme gereksinmde bile bulunmuyor. Tahmin edin asalak kızın ailesi nerede?
Bimbammm!
Doğru cevap, tatilde! Hayır yani madem aileyi ortadan kaldircan niye tatil oluyor? Hacca gitsinler? Ne yani neden hep tatil. Sanki herkesin tatile verecek parası var jsjsjsj
Neyseeee. Klişe kitap. Tavsiye etmem. Zaten bu 'yazar' ın tüm kitaplari ayni. Kötü çocuk- akraba ilişkileri- +18 falan...
Konu: 10/0
Üslup; 10/0
Klişelik: 10/10
Kapak 10/6
Yaratacılık: 10/ 0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Eleştiri Dükkanı
RandomEn ACIMASIZ, en VAHŞİ ve en OBJEKTIF eleştiri burada! Akıllı olan gelir.