sadece bakıcı;1.bölüm kovulma

121 3 2
                                    

HOOP GELDİ 1. BÖLÜM.DÜŞÜNDÜNÜZMÜ (OKUMAYANLAR İÇİN ***Tanıtım***BÖLÜMÜNÜN EN ALTTAKİ PARAGRAFI)DÜŞÜNÜNENLER YAZSIN ÜŞENENLER YAZMASIN
BAŞTAN SÖYLEYEYİM KİTAPTA ARGO KELİMELER BULUNMAYACAKTIR!ZATEN ÇOĞU KİŞİ RAHATSIZ OLUYOR HEM SİZİ HEM KENDİMİ GÜNAHA SOKMAYAYIM DİMİ AMA NEYSE AMA BU  BÖLÜMÜN SONUNDA SİZE YARATICI BİR TAKIM ŞİFRELER SÖYLİYCEM İŞE YARAYABİLİR TABLET TELEFON BİLGİSAYARINIZI ELE GEÇİREN YARAMAZ KARDEŞLER USLANMAZ ARKADAŞLAR GICIK MİSAFİR ÇOCUĞUNA SON!YAZARINIZ SİZİN iİÇİN EN İYİ ŞİFRELERİ TOPLADI.GOOD GİRL YAZAR...EH HADİ BAŞLAYALIM!

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●●○●○●○●●●○○○

"Yaklaşma bana"

Dedim her daim yıkılmayan benliğimle kekelememeye çalışıyordum ben yıkılmazdım çünkü ben güçlüydüm...
Adam sinsi sinsi sırıtarak bana baktı sert kız tavırlarımı oynuyordum ama her an ağlayacak gibiydim.her an bana bir şey yapmasın diye ayaklarına kapanacak kadar acizdim şu an..

"Çok eğleneceğiz güzelim"

Dedi bana doğru yaklaşırken

♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢

Yine sıçrayarak uyandım o lanet kabustan.kendimi koruyacak bir nedenim yoktu ki zaten bu saçma sapan gerçeklerle dolu kabustan.tamam annem ölmüştü.tamam abimi hatırlamıyorum tunam zaten bir şey yapamaz ya babam her kız babasının prensesi olmazmıydı  ben değildim yıllar önce anlamıştım bu gerçeği Sanırım olamıyacaktım da ben istemez miydim gördüğüm kabusa bağırıp 'benim babam burda bana bir şey yapamaz sın'demeyi olmuyordu işte her kız babasının prensesi olamıyordu.

Çok eziyet çekmiştim babam tarafından dövmüyordu falan ama sözleri tokattan daha acıydı be dövseydi bu kadar gururum kırılmaz kalbim parçalanmazdı.ama tabi bir gerçek varki artık kalbimin kırılacak yeri kalmadığından acımıyordu en azından gururum vardı hala...

Saat sabahın altısında ve benim işe gitme vaktim gelmişti.barmenlik yapıyordum.ne öyle bakmayın barlar sadece yiyişmek için değil.

Ah hazırlanmalıydım yoksa o göttoş nurinin azarlamasını çekecektim.kimse bilemez benim kadar onun çenesini Adam bir başladı mı bidaha susmuyor.ya dertendiğinde ya sinirlendiğinde ah kimi kandırıyorum adamın sustuğu salise yok!

Neyse tamam sakin ol nurinin konuşmasını çekmek istemediğin için çabuk hazırlanacaksın.altıma dar bir kot üstüme bol bir buluz giydim.zengindik ama ben çalışıyordum.neden mi?  tabikide o babam olacak herifin parasına muhtaç kalmamak için en kıssa zamanda tunamıda alıp  bu evden çıkıp gidecektim hemde en kıssa zamanda zaten burada kalmam o sahnelerin canlanmasından başka bir bok saģlamıyordu.

Yanıma siyah kaplı defterimi alıp çıktım.bu siyah defterin içine güzel bulduğum şarkı veya rep sözlerini yazıyordum.

Hızla koşmaya başladım bara yetiştirildi nefes nefese kalmıştım.tahmin ettiğim gibi nuri kapının önünde durmuş saatine bakıyordu.

"Beş dakika kırk saniye elli üç salise geciktin"

Dedi.saate taktığını söylemiş miydim.söylemediysem şimdi söylüyorum acayip bir saat takıntısı var.omuz sıktım yeni bir iş bulurdum kovarsa.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sadece bakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin