JUNGKOOK 'UN AĞZINDAN
Hastaneye geldikten sonra Hoseok hyung bizi yalnız bırakıp şirkete döndü. Doktor Min Hee'de hiçbir şey olmadığını söyledi. O ise 'sanırım sadece ufak bir burkmaydı' diye geçiştirdi. Arabayla şirkete dönerken Min Hee sürekli olarak bana bakıyordu. Normal bir şekilde değil. Çok arzulu bir bakıştı bu.Onu kapısının önüne getirdiğimde bana yaklaşmaya başladı. ''Sanırım seni istiyorum'' diye fısıldadı. Bir anda dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Zaten bunu bekliyordum. Aynı şekilde ona karşılık verdim. Cebinden oda kartını çıkartıp işini bölmeden kapıyı açtı.
MİN HEE: İlk önce şu embesili dışarı çıkartıyım. Bu gece dışarda kalması gerek. Dedi ve odanın ışığını açtı.Gördüğüm manzara kanımı donduracak cinstendi. Bizim kızımız yataktan kolu sarkık bir şekilde yatıyor ve kolundaki yara bandının altından çeşme gibi kan akıyordu. Bu yüzden yerde küçük bir kan gölü oluşmuş. Min Hee çığlık attı. Bu yüzden yan odadaki kızlar buraya toplanmıştı. Hepsi çığlık çığlığa bağırırken erkeklerde buraya toplandı. Kimse kılını dahi kıpırdatmıyordu sadece onu kireç gibi olmuş yüzünü ve kana bulanmış kolunu inceliyorlardı.
Biraz sonra kapının önünde oluşan kalabalığın arasından sürekli kızımın la takılan ve sanırım onu farkeden tek kişi olan çocuğumuz sıyrıldı ve kızımızı kucakladı. Çocuğın kucağından salınan kızımızın kafası ve kolu pratik odasındaki çığlığını hatırlattı. Min Hee ile ilgilenmek için ona kafamızı çevirip bakmamıştık bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUPERNOVA Jeon Jungkook || BTS
FanfictionJungkook : Seni öpsem bile tepki vermeyecek misin? Bok gibi ama isterseniz yine de okuyun