TANIŞMA

4 0 0
                                    

GÜZEL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...


Şaşkınlığım hala geçmemişken yanıma birisi oturdu baktım ve o öküz olduğunu anladım elini uzatıp "Bartu" dedi bende elini tutup "ada" dedim güldü. Allah sen gülme o nasıl gülmektir iç organlarım eridi gül- ay ne diyorum ben ya hoşlanmam  ben ondan ya hem o bana öküzlük yaptı.

"beni izlemen bittiyse dersi dinleyelim" dedi bana o dedi ay ben ona bakarken mi düşündüm rezil oldum ya hemen önüme döndüm. dersin ortalarında birinin beni dürtüklemesiyle kendime geldim çünkü ders dinlerken kendimi kaybediyorum beni dürtene baktığımda öküzün olduğunu anladım ona "ne var" deyince "sıkıldım ben" dedi "ne yapıyım" deyince oflayıp önüne döndü hödük şey ya 

son derste bitince hemen arabama binip evin yolunu tuttum. eve girdiğim an annemden mesaj geldi *Akşama düzgün giyin biraz şık ol holdingin yeni ortaklar gelecek* mesajını görünce of dedim ve hemen odama çıkıp yarım saatlik bir duşun ardından dolapla yine iki saat ilişkiye girdim. Ne giyeceğim ben şimdi ya of anne of gözüme bir elbise takıldı lacivert atlet giydim içine eteği nasıl desem galaksi gibi desenli giyince fark  ettim tulum olduğunu ayakkabı olarak da beyaz platformlu ayakkabı giydim saçlarımı düzleştirip saldım göz makyajım beyaz ve lacivert ağırlıklı rujum bordo oldu. Hazırlandığım sırada kapı çaldı ve kapıyı açtım annem ve babam gelmiş . Annem ve babam hemen hazırlandılar ve  beklemeye başladık kapı çaldı hepimiz sırayla dizildik babam bir oğulları olduğunu söylemişti. Hemen büyüklerin elini öptüm içeri geçtiler oğullarını merak ediyorum hemde çok arkadan birisi geldi baktığımda o kadar şaşırdım ki kim sizce tabi  BARTU o da bana bakınca gözlerini pörtleyecek kadar açtı tabi ağzını da biz aynen böyleyken benim ağzımdan "Bartu" kelimesi çıktı aynen onun da "ada" deyişi annem bize "siz tanışıyor musunuz" deyince Bartu "evet efendim aynı sınıftayız" dedi bende "evet" dedim. annem güldü tabi bizde sonra annem hadi yemeğe geçelim deyince herkes masaya geçti yemekler bitince annem bana "kızım hadi  Bartuyu odana götür"dedi  bende kafamı sallamakla yetindim odaya çıktık Bartu "odan güzelmiş kimin zevki bu" dedi bende "benim tabi" dedim güldü sen gülme ya eriyorum ne dedim ben ahah bana yaklaşmaya başladı ben geri geri gitmeye başladım tam yaklaştı bana...


SİZİ SEVİYORUM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Yeni Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin