EBEDİ OLMANIN SIRRI

82 2 4
                                    


Bu dünyada yaşayan herkesin ölümlü olduğu ve bir gün mezarlıklarda yazan yazı gibi "her canlının ölümü tadacağı" düşünülürse bence ebedi olmanın bir yolu sanattan geçiyor. Resim, heykel, müzik, edebiyat... Yıllarca evvel ölmüş bir sanatçının eserleri hala bir yerlerde ya da birilerinin evinde olup yaşıyorsa o kişi gerçekten ölmüş sayılabilir mi? Bence sayılamaz... Belki bedeni ölmüştür evet ama sanatındaki ruhu hala yaşıyor ve insanlara bir şeyler anlatıyordur...

Diğer bir yol ise çocuk sahibi olmak... Çünkü sahip olunan bir çocuk ister kız ister erkek olsun anne ve babasının izlerini daima bedeninde ve ruhunda taşıyacağı için ölümsüz olmanın en güzel diğer yolu bence... Ancak maalesef ben bu şekilde ölümsüz olamayacağım... Çok istedim ama olmadı...

Bu nedenle bende düşündüm madem öylesine bir Banu olarak bu dünyadan göçüp gitmek istemiyorum insanlara faydalı olmak ve ardımda iyi bir şeyler bırakarak gitmek istiyorum bunun için yapabileceğimi düşündüğüm yazmayı yani çok sevdiğim sanat dalı olan edebiyatı seçtim. Yazmak önceden beri sevdiğim hatta bir çeşit terapi gibi gördüğüm bir şey... Kimseye hatta en yakınlarına bile söyleyemediklerini de yazıyor insan herkese söylemek istediklerini de... Ne ilginç aslında değil mi? Daha önce de yazmış olduğum yazılarım hatta şiirlerim var. Belki bir gün onları da burada paylaşırım. Sevdiğim, sevmediğim, beni seven ya da sevmeyen hatta hiç tanımadığım insanların yazdıklarımı okuması çok heyecan verici bence. Belki beğenecek belki beğenmeyecek veya yazdığım bir cümle ya da cümleler kalbine dokunacak ve onu etkileyecek... Gülecek, hüzünlenecek, düşünecek...Gerçekten heyecanlandıran bir durum değil mi? İnsanlarla iletişim kurmanın başka bir yöntemi de yazmak aslında... Elbette kendime sanatçı ya da yazar demek gibi bir iddiam hatta lüksüm olmadığını biliyorum. Ancak öteden beri kitap okumayı çok sevdiğim ve her tür kitabı zevkle okuduğum - Macera, polisiye, biyografi-vb... için denemeye karar verdim. En azından deneyeceğim...

Şimdiye kadar kaç kitap okuduğumu hatırlamıyorum oldukça fazla olmalı... Çeşit çeşit farklı yazı stilleri olan kendimce beğendiğim veya beğenmediğim yazarlar... Her birinden edindiğim tecrübenin çok faydalı olacağına inanıyorum.

Umarım buradan bir çok kişiye ulaşabilir yazılarım ve yapılan eleştiriler ile kendimi geliştirebilirim ve böylece her yazdığım yazı bir diğerinden daha iyi olur...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANU'NUN KALEMİNDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin