Episode 1:Eski Manga Dükkanı

1.2K 159 80
                                    





Chanyeol 21 yaşında ne için üniversiteye gittiğini bilmeyen bir gençti.



Sırf ailesinin övünç kaynağı olmak için Busandan kalkıp Seoule gelmişti. İlk iki yıl azimle çalışsa da asıl amacının insanlar için ev çizmek olmadığını anladığında tüm yaşama hevesi kaçmış kendi içine kapanmıştı.





Kendisine yeni uğraşlar ararken  tesedüfen yağmurlu bir günde bulduğu eski  manga dükkanı kalbini çalmış, bir hafta boyunca dükkandan çıkmamış elindeki tüm parayı mangalara vermişti.




Bir yıl içinde ise  küçük öğrenci odası mangadan geçilmeyince mecburi kiralama yöntemine başvurarak doyumsuzluğunu gidermeye çalışmıştı.





Eline aldığı her kitapta içine çekildiğini hissederken, her seferinde o renkli, bazen kaoslu ortamda olmak istemiyor değildi. Mangalardaki her şey şimdiki hayatından o kat daha eğlenceli görünüyordu.


İşte bugün günlerden yine cumaydı. Dersin bitmesi için saniyeleri sayarken  profesörün " Ders bitmiştir." demesiyle kimseye görünmeden derslikten çıkmış, koşarak manga dükkanının yolunu tutmuştu.





İçeri girerken kapının gıcırdamasına bile alıştığı için umursamayarak kasadaki yaşlı adama eğilerek selam verdikten sonra  artık ezbere bildiği raflara ilerlemişti.




Hergün heyecanla baktığı raflar bu gün ilgisini çekecek  bir dünya ona sunmayınca başını dudaklarını sarkıtarak başını öne eğmişti.

"Bugün eskileri tekrar edeceğim desene "diye cansız bir sesle mırıldandığında  çıkışa ilerlerken arkasından gelen patırtıyla yerinden sıçrayıp arkasına bakmıştı.

Eli hızla atan kalbinin üzerindeyken yerdeki  mangayı gördüğünde rahatlamayla  düşen kitaba eğilip elinde çevirmişti.



Gördüğü kapak kaşlarının çatmasına neden olsada  bir kaç saniye sonra omuz silkip incelemeye karar vermişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Beni kalbimden sev, o zaman kim olursam olayım hep seni bulacağım. "




Kelimeler uzun olanın zihninde melodi gibi yankılanırken kendini kasaya giderken bulmuştu.



Kasadaki yaşlı adam her zaman gülümseyerek izlediği çocuğa bu sefer kaşları çatılı bakarken elindeki kitabı aniden çekmişti.



"Bu satılık değil evlat. Başka çizgi romanlara bak. "Diye sertçe onu  geri çevirdiğinde Chanyeol hipnozdan çıkmış, aval aval yaşlı adama bakıyordu.



"Duydun, şu tarafta yenileri var git ve onlara bak. "Diye  elindeki mangayı sıkı sıkıya tutarken Chanyeol öne atılarak tekrar avuçlarına almıştı.



"Almayacağım zaten kiralayacağım. Şimdi. Bana ne kadar olduğunu söylersen bende eve gidip okur yarın sana getiririm. "Diye ısrar ettiğinde yaşlı adam almak için tekrar yeltenmişti.

"O, sonu getirilmeyen lanetli bir manga. Çizer onu bitiremeden evinde intihar etmiş şekilde bulunduğu için tek  basım.Başka bir kopyası yok. "Dediğinde Chanyeolun merakı dahada körüklenmişti.



"Sorun değil hayal gücüm geniş, kendi uydurduğum finalle bir sorun kalmaz. Lütfen bayım gerçekten merak ediyorum. Yarın size geri getireceğim. "Diye Chanyeol dudaklarını sarkıtıp,  titrettiğinde yaşlı adam sıradaki müşteriler yüzünden kabul etmek sorunda kalmıştı.

.
.
.


"İşte böyle alırım "Chanyeol odasına geldiğinde  duş alıp, yemek yedikten sonra heyecanla yatağına atlayıp komidine indirdi mangayı eline alarak  küçük yazıyı tekrar okumuştu.



"Beni kalbimden sev,o zaman kim olursam olayım hep seni bulacağım. "

"İlk yaoi okuyuşum. Beni hayal kırıklığına uğratma. " diye kitap kapağını okşayarak açtığında hüzün, özlem kokan bir sayfa onu karşılamıştı .

 " diye kitap kapağını okşayarak açtığında hüzün, özlem kokan bir sayfa onu karşılamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Daha ilk sayfada nefesi tekleyip, elleri harflerin üzerinde gezerken beyninin gittikçe mayıştığını, parmaklarının altındaki sert kağıdın yumuşayarak parmaklarını içe çekildiğini hissetmişti.


Önce işaret parmağı daha sonra diğer parmakları sayfanın içine çekilirken ne kadar kendini geri çekmeye çalışsa da  kendini geri çekecek kadar güçlü olamıyordu.




Diğer taraftan sanki dev bir mıknatıs gibi içe çekiliyordu.



"TANRIMM HAYIRRR! "



Bedeni sayfada kaybolurken ne olduğunu anlayamıyordu. O yaşlı adama övündüğü hayal gücü burada son bulmuştu.

Ahhhh heyecandan ölüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahhhh heyecandan ölüyorum.
Ama öncelikle resimleri
Pinterestten indiriyorum ve yazıları konuya uygun olarak kendim ekliyorum. Tam bir manga olacak demiyorum ama benzer olacak. Yani resimlerin Chanyeol ve Baekhyuna tıpa tıp benzemesini beklemeyin lütfen. Ve sormak istediğiniz bir şey olursa çekinmeden buraya yazabilirsiniz. Karışık bir kurgu gibi duruyor, ilerki bölümler beyin yakabilir.
kısa olacağı için -beş bölüm sadece olacak- olabildiğince açıklarım yani. :)
Ve bölümler, resimler bazen artarak bazen eksilerek bu tarzda ilk dört bölümde devam edecek son bölüm uzun  ve metin olacak.

Umarım çokça seversiniz. Çünkü gerçekten sevin istiyorum. 🙈🙈

Sweet Lies /Manga[Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin