içimdeki yara

7 0 0
                                    

Mutfağa geçip kendime bi kahve yaptım.kupa bardağımı alıp balkona çıktım.Az sonra ablam da gelip yanıma oturdu.
-  Nasılsın canm .
-iyiyim  abla merak etme daha da iyi olucam.
-Merak etme   olur mu canın iyice içine kapandın  üzülüyorum bende.

- Üzülme  ablacım ben üzülmeyi çoktan bıraktım. Vardır bunda da bi hayır.
- Sen öyle diyosan.
-Öyle ablacım.

- Ömer bugün  eniştenle  konuşmak için  dükkana gelmiş.

- Neyi konuşmak için.

-Seninle  konuşmasını istemiş. Çok pişmanmış. Yaptıklarına ...

- Gerek yok abla bitti artık  bi kere  düştü gözümden daha olmaz o iş.

- Enişteme söylersin aynısını iletsin .
 
-Neyse  abla ben yatıcam yarın erken çıkıcam zaten iyi geceler sana ..

- Sana da canım.

Ablamı arkamda bırakıp  odama geçtim. Başımı yastığa koyduğum gibi uyumuşum.  Alarm sesiyle gözlerimi açtım.levobaya gidip abdestimi aldım. Seccademi serip namazımı kıldım duamı  ettim. Mutfağa geçip  kahvatı hazırlamaya basladım. Ablam da uyanmıştı.

-Günaydın zehram.

-Günaydın ablacım. Kahvaltı yapalım o zaman .

Sen yap ben enişteni beklicem yanlız  kahvaltı yapmayı sevmiyor biliyorsun.

-Biliyorum.ozamn bi çay içelim karşılıklı.

- Tamam canım.

Çayım bittiğinde saatte baktım 07.45 di. Hemen yerimden kalktım yoksa geç kalıcaktım  aslında kafeyi  09.00 da açıyoduk ama  istanbul trafiği malum işe geç kalmak istemediğim için oldukça erken çıkmaya çalışıyodum evden.  Telefonumun sesiyle  çantamı karıştırmaya başladım. Telefondan başka herşey var maşaallah. Sonunda bulduğum  telefona baktım.

Efendim sevda.

- Günaydın  canım. Çıktın mı evden.

-  Evet  bişey mi oldu.

-Alış veriş sırası bizde unuttun mu.

- Yok  canım unutmadım.  Geliyorum.

Tamam ben markettin orda ineceğim orda görüşürüz tamm mı.

- Tamam canım .deyip kapattım telefonu.     Yarım saatlik bi yolculuktan sonra  varmıştım markete. 

Sevdayla birlikte markete girdik.  Market arabasını alıp  malzemelerin olduğu reyonlara doğru ilerledik. Sevda  aldıklarını arabaya koymaya başlamıştı bile . Bende  süt almak için üstteki reyona doğru parmak uçlarımda yükseldim tam süt şişelerini almışken birinin bana çarpmasın süt şişeleriyle birlikte yere düştüm.  Ağzımdan bi tiz çığlık kaçtı "aah"  kırılan şişenin parçası elimi kesmişti. 

- İyi misin ?

- önüne baksaydın iyi olucaktım." Ahh elim çok acıyo"

Sevda   çantasından selpak çıkarıp elimi sardı ve kalkmama yardım etti.

-  Kusura bakma fark edemedim.

-Sinirle "fark edemedim ne demk ya" Önüme  bakmıyodum desene. 

-  Kusura bakma dedim ya.

- "Olur bakmam" dedim sinirle.
Sevda gidelim  artık. 

- Tamam canım .

Kasaya geldiğimiz de  arkadan iki şise süt koydu biri  kim diye baktım  yine oydu.  Bunu unuttunuz dedi.

- Sevda  " teşekkür ederim".

KALBİMDEKİ SANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin