Levi Ackerman vagyok. Félig démon félig vámpír. Ember alakot tudok ölteni így járok az iskolába, hogy senkinek ne tünjön fel. Bàr ártatlan emberek életével játszok. Aki épp rosszkor van rossz helyen annak kampec. Megmutatom neki igazi valómat és megölöm. Vannak olyanok akiket pár napig még életben hagyok és sex rabszolgává teszem őket. Eddig főképp nőket fogtam el de tegnap este egy srác észre vett engem. Elmesélem.
Este 10 körül lehetett. Sétáltam az utcán mikor egy nőt megláttam. Pont kapóra jött hiszem borzasztóan éhes voltam. Követtem a nőt direkt úgy, hogy észre vegyen. Gondoltam majd egy sikatorba behuzom ha arra fele megy. Nem is volt maskepp.. Epp egy elhagyatott utcán ment sietős léptekkel.. Be fordult egy másik utcába ahol végül utána szóltam.
-Hé te! -meg allt. Hatra fordult latszott az arcán mennyire megrémült.. - épp kapóra jöttél drága mit szolnál ha az enyém lennél és felfalnálak? Majd előhívtam démoni énem és kitártam korom fekete szárnyaim.A nő teljesen elsápadt és futni próbált de nem járt sikerrel. Pár pillanat alatt már elötte álltam. Lefogtam és elkezdtem szívni a vérét. -Hm volt már jobb is de most ez is megteszi- gondoltam magamban.
-SEGITSH AH-kiáltotta a nő az utca végébe felnéztem és egy srácot láttam aki kikerekedett szemekkel nézett minket. Addig szívtam a nő vérét még el nem ájult. Majd oda mentem a sráchoz aki teljesen lefagyva állt elöttem. Abba az iskolaba jár mint én hiszem az egyenruhánk ugyan az volt.
-Hm.. Nem nézel ki rosszul.. Elviszlek magammal. - jelentettem ki azzal tarkón vágtam a fiút aki elájult. A nőnek elvettem az emlékeit az előző percekről majd a vállamra kaptam a sracot és haza teleportáltam.Pár pillanat alatt a házamnál voltunk. Bevittem az egyik szobába ahova a drága "sex picsáimat" szoktam vinni. De ez most más most egy srácot hoztam. Meg kell hagyni elég jol néz ki. Nem tul izmos de van rajta pont amennyi kell. Sötét barna haj szemébe lógott. Hm ő meg biztos szűz ahogy nezem. teszek róla, pár nap mulva már nem lesz az. Levettem az egyenruháit csak az alsóját hagytam rajta. Majd raktam rá egy nyakörvet. Ezt nem rég vettem még nem volt senkin. A nyakörvre egy láncot kötöttem és oda kötöttem a fiút az ágyhoz. A kezeit össze bilincseltem. Majd vártam míg felkel.
Pár óra múlva kezdett ébredezni. Majd mikor kinyitotta a szemét felakart állni de a lánc vissza rántotta.
-nyugszik kölyök. Hova akarsz menni?- láttam rajta mennyire megrémült.
-Le-Levi.. Ack-Ackerman.. - csak ennxit tudott kinyögni a félelemtől.
-Hm szóval tudod ki vagyok.. Akkor be sem mutatkozok. Neked mi a neved? - hajoltam közelebb hozzá
-Eren Jeager.. -mondta halkan.
-Szóval Eren. Akkor most elmondom neked. Mivel megláttad a valódi énem ezért azt terveztem, hogy megöllek. De a csini pofid miatt még nem öllek meg. Kapsz még egy kis időt. Meglátjuk milyen leszel az ágyban, és mennyire leszel engedelmes. Ha menni fog akkor a sex rabszolgám leszel. De ha rossz leszel és nem fogadsz szót megöllek.Sziasztook remélem tetszett az első resz. Ha igen akkor kérlek voteoljátok. Köszönöm hogy elolvastátok sziasztook❤❤
YOU ARE READING
A szerelmem egy ember [BEFEJEZETT]
FanfictionLevi Ackerman, utolsó èvèt tölti a gimnáziumban. Anyja vámpír, apja démon király. Levi emberek vérét szívja ezzel tartja magát életben. Majd később a "zsákmányt" megöli. Aki jobban tetszik neki pár napig sex rabszolgának használja. Egyik nap...