Ahoj, dnes jsem tu s neobvyklou kapitolou.
Jde o můj dnešní NEZAPOMENUTELNÝ zážitek.
Momentálně jsem se školou na dva dny v Německu. Dnes jsme byli v jednom městě, kde jsme měli půl hodinový rozchod. Dvacet minut jsem s kámoškou chodila po městě a nevěděla co dělat.
Jako na potvoru jsem si až deset minut před koncem všimla obrovské parfumerie. Rychle jsme tam běželi a začali hledat Shawnovu signature. Asi tři minuty před domluveným srazem jsem se odvážila a anglicky promluvila na prodavačku s otázkou, jestli ji tam mají. Ta mi chudák v kombinaci mé angličtiny a obrovské nervozity malém nerozuměla. S obrovským zklamáním se mi dostalo negativní odpovědi.
Už jsem chtěla s těžkostí na srdci odejít ale najednou jsem uslyšela větu ,,Možná by mohla být v Douglasu". V tu chvíli se mi malém zastavilo srdce. S obrovským díky jsem vyběhla z obchodu a začala ho hledat.Bylo by těch problémů málo, kdyby se mi nedostalo zjištění, že už jsou dvě minuty po domluveném srazu. Určitě si všechny dokážete představit ten pocit, který jsem pociťovala.
Naše škola se odebrala do muzea kde jsme s kamarádkou naléhavě přemlouvaly naši češtinářku, aby tam s náma ještě zašla. Dalším problémem bylo, že v tom zmatku a rychlosti, ve kterém jsme z obchodu vyběhly jsme si nepamatovaly cestu k Douglasu.
Oči se mi už leskly smutkem, když jsme vycházeli z muzea a já se beznadějně rozhlížela všude kolem.
Zastavili jsme se u kašny, aby jsme počkali na třídu, která neměla program s náma a v tu chvíli jsem ho uviděla. Obrovský nápis Douglas. Splašeně jsme doběhly za učitelkou a ještě jednou jí poprosili. Ta se domluvila s naším třídním a nakonec kývla na souhlas.S úsměvem od ucha k uchu jsme se k onomu obchodu rozběhly. Tam za námi přišla jedna velmi hodná prodavačka a ptala se, jestli nám může nějak pomoci.
Opět anglicky jsem na ní vyvalila, jestli Signature mají. Nerozuměla mi a já znovu zopakovala to jméno SHAWN MENDES. Její oči se rozzářili a její hlava kývla na souhlas. Rozešla se směrem k jednomu regálu a já jí natěšeně následovala.Snad vám nemusím vysvětlovat všechny své pocity, které jsem pociťovala ve chvíli, když jsem tu krabičku zahlédla.
Ale to byl teprve začátek. Když jsme k ní přišly, opatrně ji vzala do rukou a nastříkala nám ji oboum na celé paže, od ramenou až po dlaně. Jakmile spatřila naše šťastné pohledy, navoněla nám i krk a vlasy.Je to stále jen pár minut, ale já na to nedokážu přestat myslet. Za tuto chvíli jsem naší učitelce nekonečně moc vděčná.
Ještě pořád na sobě tu noňavu cítím a přemýšlím, jestli vůbec má smysl se sprchovat XD
Pro ty, kteří tu dokonalost ještě necítili, je to opravdu něco neskutečného. Sládká vůně tropického ovoce v kombinaci s čistým vzuduchem javorového lesa.
Na dnešek NIKDY nezapomenu. NIKDY!
Čuuuuus!^^/$#&
ČTEŠ
Shawn Mendes - vtipné a roztomilé momenty;D
DiversosUkázky vtipných a roztomilých momentů Shawna Mendese. Tato kniha bude pravděpodobně bavit členy MendesArmy, ale pobavení a radost ze čtení všech lidí- nevylučuji :D Top umístění: #11 v kategorii náhodně - 26.4. 2017 27. 9. 2016 - __.__. _____