3.Rozhodnuti

3.5K 218 4
                                    

...Stála jsem v zákulisí a čekala na vyhlášení posledního postupujícího... Doufala jsem...věřila jsem. Chytla jsem Liamovou mámu za ruku. Videla jsem tam i Nialla a Harryho. Simon Cowel:,, a poslední postupující je...Tom Richards...

PO HODINĚ:

Viděla jsem Liama jak ma obličej v dlaních. ,,Nee..." vydechla jsem.Niall a Harry vypadali taky dost sklesle. ,,Liamova máma se na me podivala se slzami v ocich. Potom se všichni odebrali do zákulisí. Objala sem Liama. Strasne brecel. ,,Dobrý zlato klídek,byl jsi úžasnej"

,,Ell,...já nechci domu." ,,Ja vím... život půjde dál." Bylo mi ho tak strašně líto. Potkala jsem i Nialla s jeho mamou. Taky byl ubreceny. Sla jsem za nim. ,,Dobrý den" pozdravila jsem jeho mamu. Byla drobná a měla blonďaté vlasy. ,,Ahoj..." pozdravila mě mile ,,El..." spustil Niall a vrhl se mi kolem krku. ,,Ššš, jses super. Byl jsi skvelej ano?" Pohladila jsem ho po vlasech. ,,Zrejme ne, to bych postoupil." ,,Ale no tak..." Konečně mě pustil z jeho sevření. ,,zatim půjdu" rekla jsem, rozloučila jsem se snim a s jeho mamou a šla za Liamem. Nebyl tam nevím kde je. Sla jsem smerem k zákulisí. Slyšela jsem jak moderátor vyvolava nějaká jména:Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne... muj Boze. Utíkala jsem tam odkaď to bylo slyset. Přišla jsem tam kde stali lidi a skupika 5-ti kluků kde byl Liam, Niall, Harry a ještě nejaci 2 cizi kluci.,,Rozhodli jsme se že vás nechame postoupit... pod podmínkou ze budete ucinkovat jako kapela. Louis zacal skakat a Harry padl na kolena. Pak už jsem viděla jen radostne tváře,smích a křik. Jak mě Liam uviděl utíkal za mnou a padl mi kolem krku. ,,Já postpupil, já postoupil... El..." Byl šťastný jako nikdy předtím, viděla jsem to na něm. ,,Jseš nejlepší proste, říkala jsem ti to."

ČTĚTE DÁL ...
VŠE TEPRVE ZAČNE :))

Only Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat