ŞİMDİ OKUDUĞUN dc with batbros Non-Fiction 01.01.2017 - 05.09.2018 Kurgu Olmayan #77 12 Eylül 2017 Kurgu Olmayan #54 13 Eylül 2017 [ tamamlandı ] #batbros #damianwayne #dickgrayson #jasontodd #nightwing #redhood #redrobin #robin #timdrake • 70 • 230 20 5 insclent tarafından insclent tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Batman kimliğini aldığımda Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Damian benim Robin'imdi. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. O kendini beğenmiş, kibirli ve en iyi gününde bile zor birisiydi. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Onu bir abi gibi sevdim. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Halen daha seviyorum. Ağladım kardeş naptın.