1.6 + SMUT

21.2K 790 1.3K
                                    

(Gelecekten geldim buraya size söylüyorum bunu okumadan geçin asla olmamış gibi varsayalım. Bir yazarken okudum bir kez ise öyle bir anda gelen bir hisle okumuştum hala düşündükçe cringe krizlerine girip kendimi yerlere atıyorum geçin abi GEÇ GİT KAÇ NE YAPIYORSAN YAP! ABİ SEN 13 YAŞINDAYKEN-2017- NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAZARSIN PÜ)


Jungkook, Taehyung'a DM'den mesaj atmak için sakinleşip işine koyuldu.

VKOOK DM

KoreanJustin: Gerçekten mi?

GucciBoy: Ney gerçekten mi?

KoreanJustin: Hani bende seni demiştin yha o

GucciBoy: Evet
İlk başta böle bişi olsun istemiyordum aslında. Çünkü eğer bırakır gidersen daha tadını çıkaramadan benden bıkarsın diye sana soğuk davranmaya çalıştım ama sanırım pek beceremedim. alıştım sana bi anda dedim böle olmuycak gitse bile en azından onunla olabildim sonsuza kadar olmasada bi süre olabilirim diye düşündüm bu yüzden artık bir son vermek istedim. Bende seni seviyorum Jungkook. Özür dilerim ve teşekkür ederim. Özür dilerim çünkü seni beklettim. Teşekkür ederim çünkü ne yaparsam yapayım benden vazgeçmedin.

KoreanJustin: Bende seni seviyorum.

Hyung nerdesin

GucciBoy: Pratik odasındayım

KoreanJustin: Kimler var?

GucciBoy: Ben yalnızım

KoreanJustin: hmmm.

O zaman arkanı dön

Taehyung arkasını döndüğünde Jungkook'un yüzüyle arasında sadece santimler kalmıştı. Jungkook yavaş ve kışkırtıcı bir şekilde nefes almaya başlamıştı ve gözleri sadece Taehyung'un dudaklarına bakıyordu. Tae bunu fark edip dudaklarını diliyle ıslattı. Bu Jungkook'u deli etmişti ve dayananamayıp narin bir şekilde dudaklarını Taeninkilerle birleştirdi.

Tae bunu yapmasını bekliyormuş gibi hiç tereddüt etmeden ona karşılık vermeye başlamıştı. Jungkook nefes almak için ayrıldığında;

"Benim olsana hyung?"

"Olur"

Bu sefer Tae ilk adımı atmıştı. Bu ilkinden daha tutkulu ve anlam doluydu. Jungkook yavaşça Tae'yi omzundan iterek yere yatırdı ve üstüne çıktı. Karşısındaki manzara sertleşmesi için büyük bir nedendi. Tae istekli bi şekilde gözleriyle Jungkook'a işaret verdi. Jungkook mesajı aldıktan sonra Tae'nin boynuna doğru eğildi minik öpücükler bırakarak emmeye başladı tutkuyla emiyordu dil darbelerini esirgemiyordu Tae'den. Tae'nin nefes alışverişi bile Jungkook'u azdırmaya yeterken şimdi altında inliyordu.

"Ihmmm Jung-ahhımm"

Jungkook bir anda dikilip Taehyung'un üstündeki şeyden kurtuldu. Bu görüntü alt taraflarında hareketlenmeye neden olmuştu.

Jungkook tekrar Tae'nin vücudundaki yerini aldı. Diliyle Tae'nin hafif belirginleşmiş kaslarının arasında dolaşıyordu. Kafasını azcık aşağı indirince büyük bir çıkıntıyla karşılaşmıştı. Tae'ninde Jungkooktan bir farkı yoktu. Oda onu istiyordu. Jungkook bunu görünce dudaklarını yaladı.

Tae kafasını kaldırıp Jungkook'a baktı. Ne yapacağını anlayıp tekrar kafasını yere koydu.

"Ahhh hadi ama"

Jungkook bunu duymasıyla harekete geçti. Pantolonun düğmesini çözüp yavaşça indirdi. Tae bunu yavaşça yaptığından dolayı biraz sinir olmuştu çünkü ona ihtiyacı vardı. Tae artık boxerıyla kalmıştı. Jungkook, Tae'nin boxerını indirdiğinde fırlayan dimdik bir penisle karşılaştı. İlk başta bu bana girerse ne olur diye düşünsede sıra ondaydı. Tae'yi tamamen soymuştu sıra ondaydı.

Jungkookta tamamen soyunmuştu. Jungkook ayağa kalkıp penisini Tae'nin ağzına konumlandırdı Tae olayı anladığında Jungkook'un penisini kavrayıp ucunu ağzına alıp emmeye başladı sonra ise ağzına alabildiği kadarını aldı. Ağzıyla git gel yaparken bir eliylede ağzına alamadığı yerlere git gel yapıyordu. Diğer eliyle ise kendini çekiyordu. Jungkook kendinden geçmişti.

"Ihmm Hyungıhmm ço-k iyisıhhhmm"

Jungkook Tae'yi kaldırıp pratik odasının aynalarına yasladı ve arkasındaki yerini aldı. Bu sefer elini Tae'nin ağzına verip yalaması için bastırdı. Tae'nin doğal kayganlaştırıcı tükürüğü ile kaplanmış parmaklarını deliğine dayadı.

"Biraz acıyabilir. Özür dilerim hyung"

diyip orta parmağını içine yollamıştı. Tae içinde hissettiği parmakla nefesini tuttu acıyordu yanıyormuş gibiydi. Jungkook parmağını çıkarıp tekrar tekrar içine sokuyordu. Artık hazırdı. Penisini Tae'nin deliğine konumlandırmıştı.

"Giriyorum"

Jungkook hızlı bir şekilde içine girdi. Tae'den büyük bir çığlık koptu.

"Ahhhhhhhmm!"

"Şşş hyung diğerleri duyabilir"

Jungkook yavaş yavaş Tae'nin içinde oyun oynuyordu. Tae'nin acısı artık zevke dönmüştü. Jungkook dört köşe olmuştu bile. Tae'den ses yükseldi.

"Ahhhımm evet Jungkooıhmm evetahh orası"

Jungkook sonunda Tae'nin zevk noktasını bulmuştu. Pratik odasından inlemeler yükseliyordu. Jungkook geleceğini anladığında eliyle Tae'nin pekte minik olmayan miniğini çekmeye başladı. Tae en sonunda Jungkook'un eline boşalmıştı ayna Tae'nin menileriyle süslenmişti. Son iki vuruştan sonra Jungkookta, Hyung'unun içine boşaltı. Bi kaç saniye öyle durduktan sonra içinden çıkıp yere uzandı. Tae'de Jungkook'un yanına uzandı.

"Çok iyiydin hyung."


GucciBoy || kth+jjk İnstaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin