Chapter 1 Beginning

83 3 0
                                    

Warning Very Short Chapter!

"Macam mana?"tanya Mr.Park.

"Masih sama yeabo"Risau saya tengok keadaan dia,"jawab Mrs.Eung

Mr.Park Yoon mengeluh berat.Matanya masih lagi menatap wajah Hyeran yang sedang tidur.Kasih dia melihat anak bongsunya itu.Dia sebagai Appa tidak mampu untuk melihat,inikan pula untuk menanggungnya.

"Banyak-banyak lah kita bersabar Eung agar Airan kuat dan mampu hadapi ujian ini.Jangan tunjukkan kita lemah walaupun sebenarnya kita sendiri pun tak kuat,"nasihat Mr.Park kepada Isterinya Park Eung berserta keluahan untuk kesekian kali.

"Tapi yeabo,boleh ke Airan terima semua ni sebagai takdir dalam hidupnya?Awak sendiri tahu macam mana anak kita selama ini,"luah Mrs Eung ,risau .Terpanar kerisauan di wajahnya kala itu.

Sungguh,tidak tertanggung dugaan yang terpaksa Hyeran hadapi.Hanya iringan semangat serta kekuatan yang mampu diberikan pada Hyeran ketika ini.Tanpa berlengah,dia segera beredar dari bilik rawatan .Tidak sanggup untuk menatap wajah pucat Hyeran lagi.

"Omma..omma..."racau Hyeran,perlahan.
Mrs.Eung yang mendengar bingkas bangun di birai katil.Tangannya menggenggam erat tangan Airan.Sayu hatinya melihat keadaan Hyeran ketika itu.

Kemalangan yang dialami oleh Hyeran telah meragut segala-galanya.

Apakah yang berlaku kepada Hyeran Bagaimanakah Hyeran menjalani hidupnya selepas kemalangan? Siapakah penyebabnya!?

Saksikan di next chapter.. Thanks for you vote.. I appreciate it. -L7K

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sayang Awak MR.BEARWhere stories live. Discover now