A nevem Thalia Crowford én vagyok a suli bajkeverő lánya van két bátyám akik ikrek David és DanielCrawfor és hát nem hasonlítunk egymásra kb úgy semmiben ők 19 évesek én meg 16.Floridában élünk.Nagynénéméket érte a megtiszteltetés hogy gondozhatják a Horror Hármast vagyis minket a szüleink meghaltak vagy nem tudom mi van velük de nem ismertem őket és DéDé ék se szóval ez van nekem megvan a baráti köröm úgymond a tesóim arra tanítottak hogy legyek az aki vagyok ahham csak elszúrtam valami még egészen régen és azóta sem tudtam rendbe hozni de ez nem is számít mert így én lettem a suli legmenőbb lánya és igaz hogy aki ismer és a nap 24 óráját velem tölti az tudja hogy egy kisangyal vagyok de ez a suliban nem számít és ez az én életem vagyis ez volt amíg valami fura nem történt......De kezdem az elején.
Reggel amikor csodák csodájára nem az ébresztőm kltett és nem is a két lüke bátyám akkor valhogy nem furcsáltam az egészet pedig kellet volna.Gyorsan elrohantam a fürdőbe majd miután elintéztem a dolgaimat vissza rohantam a szobámba és felöltöztem magamra vettem egy térdnél kiszaggatott fekete farmert egy fekete Fuck You feliratú pólót és egy fekete zoknit mivel még otthon vagyok ezért a rózsaszín nyuszis mamuszomban mentem le reggelizni mivel senki nem volt lent ezért csinálnom kellet magamnak enni vagyis nekiáltam palacsintát sütni és csináltam magamnak kakaót a tesóimnak és a család többi tagjának kávét....Kb nem telt el Húsz perc és máris lent volt a két tökfej....
-Szia Hercegnő tudod hogy imádlak de most még a szokásosnál is jobban és van nutella is -mondta én meg csak nevetni tudtam egyedül csakis David hívhat Hercegnőnek Daniel nek és Sátán vagyok ami nem is rossz
-Na jó én megyek mert el fogok késni-mondtam nekik majd mind a kettőnek adtam egy puszit és felrohantam a szobámba a fehér adidas táskámért és a fekete bőr dzsekimért miközben lefelé rohantam felkaptam az új telómat mert a másiknak annyi...
-Héé Sátán ne vigyelek el ne keljen má buszoznod ma-mondta nagylelkűenDaniel
-Akkor én lennék a legboldogabb ember a földön DE a fekete Jeepel megyünk oksa?-kérdeztem mert hát az imidzs az imidzs
-Oká na gyere sátánka-mondta felém nyújtott kézzel amit persze hogy elfogadtam és kézenfogva mentünk ki az autóhoz.-Figyelj ne felejtsd el hogy ma Balettra kell menned utánna pedig szertorna ha sok lenne a lenyód mi segítünk.-mondta a tesóm mert tudja hogy majd megszakadok hogy mindennek és mindenkinek megfeleljek.....Amikor a sulihoz értünk a tesóm kitett és én egyenesen mentem az én barátaimhoz akik szokásukhoz híven ott cigiztek mint mindig.
-Csá Lia mizu?kérdezte az egyik legjobb barim Ariana de mi csak Riának hívjuk.
-Helló hát mit is mondjak tönkretettem egy újjabb teklót és a nyár folyamán mindenhol voltunk ennyi veletek?
-Velem se semmi de képzeld bepasiztam és ott jön az én hercegem-mondta másik jó barim Kate és a suli másik rossz bandájának egy tagja jött felénk és átölelte az említett lányt.
-Úgyanez a szitu nálam is-mindta Ria és kiderült hogy mindenki öszeszedett magának valakit kivéve engem de nembaj ha valakivel összejönnék az ugysem értené meg az én életemet...-Hé bella ideadod a telódat meg akarom nézni aa galériádat-mondta Ria aki közben Nagyon idegesítően csámcsogott a rágóján....
-Persze úgysincsen titkom amiről ne tudnál-mondtam de ez nem volt igaz és ezt csak én tudtam majd hirtelen egy meleg kezet éreztem a derekamon........
***********************************************************************************
Hello ez lenna az első része a sztorinak remélem bejön!
YOU ARE READING
Hádész Hercegnője Vagy Mégse?
FantasyVolt egy nap ami mindent megváltoztatott ami bennem valami elindított és amit soha nem fogok tudni vissza csinálni....Ez lesz az én történetem? hogy az életem egy nagy kamu?Hogy ami vagyok az csak egy embernek nem mondható?Hol van az akinek hittem m...