Hei,mă numesc Ema Black şi am 18 ani,nu am frați sau surori şi părinții mei sunt plecați în afaceri,sunt aici,în L.A de 2 luni,sunt la o şcoală nouă,o să îmi fac prieteni noi...şi..azi e prima zi.
-------------------------------------------------------------E dimineață,sunt trezită de alarma mea care trebuia să îmi strice somnul,o opresc şi mă ridic din pat,leneşă mergând spre baie.
Fac un duş şi apoi rutina,apoi mă duc spre şifonier ca să găsesc nişte haine pe placul meu,nu ştiu dacă e frig sau cald afară aşa că îmi iau blugi îndoiți şi o bluză nu foarte groasă,dar şi nişte botine negre.Îmi iau ghiozdanul şi telefonul,dar să nu uităm de căşti şi apoi cobor în sufragerie,era ora 07:15,m-am pus să îmi fac pâine prăjită cu unt cremos,d-ala bun :-).După ce am mâncat am pornit spre şcoală...ei bine..pe jos.
_________________________________________Am ajuns în fața unui liceu foarte mare,curtea era plină de elevi,intru în curte şi încerc să trec neobservată dar mă lovesc de cineva,bravo Black,te felicit.
-Scuze,nu eram atentă!'spune o fată brunetă şi foarte drăguță'
-Nu,eu îmi cer scuze,sunt nouă!'spu eu afişând un zâmbet drăguț'
-Eu sunt Miruna,îmi poți spune Miru.
-Încântată Miru,eu sunt Ema.Şi eu am 18 ani,sunt clasa a 12-a B.
-Şi eu!Sper să fim bune prietene!
-Deja cred că suntem!'spun eu cu un zâmbet mare pe buze (gen Snapchat) :-))'
-Mergem în clasă?'mă întreabă Miruna'
-Sigur!Haide!
_________________________________________Pe hol am aflat că Miruna are un frate pe nume Ryan care este în clasă cu noi,părinții ei sunt în New York şi ea cu Ryan stau în aceeaşi casă.
Ajunsă în clasă mă aşez cu Miruna în penultima bancă,în spatele nostru fiind nişte băieți drăguți,două fete vin înspre noi cu un mers de divă.
-Aici e locul nostru!'spune tipa blondă'
-Scrie numele voastre aici?Că eu nu văd!'prind eu tupeu'
-Dar nici al tău nu e scris!'spune cealaltă tipă'
-Auzi?Mai bine ai face paşi în prima bancă,şi ia-ți şi servitoarea cu tine!'le spun eu tăios'
Fetele pleacă de lângă noi iar un băiat din spatele nostru îmi spune:
-.......Salut!Cum vi se pare primul capitol?Mie îmi place să scriu pentru voi,nu uitați să lăsați un vot!
⭕Facebook:Gabriela Anaisa Gherghel
🔴Instagram:Ysa.154Fallow pe Insta şi add pe Facebook.
Next goal➡50 urmăritori
Dă un fallow şi aici! :-)Vă iubesc!Bye😍
⚠Scuzați greşelile gramaticale⚠
CITEȘTI
Fata cea nouă [Volumul 1]
Teen FictionEma este o fată de doar 18 ani care locuieşte singură într-o casă mare,părinții ei sunt plecați în afaceri.După un timp,familia ei decide să se mute în L.A unde îşi vor continua munca. Ema ajunge la un liceu nou,prieteni noi,noi provocări,oate va re...