İhanetin Bedeli

272 7 2
                                    

Annem ve babama sevgilerle .

Bir kısmını çok iyi hatırlıyorum . Diğer kısımlar çok net değil . Yıllar içerisinde parçalar o kadar gölgede kaldı ki , hangi detayların gerçek ve hangilerinin uydurma olduğundan emin değilim . Fakat sanırım şöyle başlamıştı ...

                 1992               Aşk gibi Her şey bir oyunla başladı ...  

  -Jenny 15 senelik en iyi bir dostumdu .

Üniversitemin ilk günleriydi Jenny  ve ben aynı bölümdeydik . Jenny canbazlık peşinde koşardı ama bunu bir gün bana yapabileceğini asla düşünmezdim .

Günler geçmişti . Artık Üniversiteye alışmıştım , Üniversite hayatı derler ya işte ondan yaşamaya başlamıştım . Sanırım 1992 Yılının salı sabahıydı derse geç kalma ümidiyle hızlıca yürüyordum . Bir anda nasıl oldu neye dayanarak tam hatırlamıyorum duvarın arkasından gelen çocukla çarpışmıştım .

Charlie : Ohh Paron hiç farketmemiştim ( diyip telaşa kapılmıştı )

Sarah : Asıl ben ben özür dilerim bir anda oldu lütfen affedin ( çocuğun gözlerine bakarken utanıyordum ) Bu nasıl utanmak tı ? Gözlerim güllüyor ama olumsuzluğa vermiyordum yüzüne bakarken bir hislere kabılıyorudum  sanırım ben o hayatın içine girmiştim . 

Charlie : Hey ! İyi misin 

Sarah : Ee evet iyiyim 

Charlie : Ben Charlie 2. sınıf İşletme bölümündeyim eğer bir problemin olursa 533 658 ## her zaman yardımcı olurum 

Sarah : Tanışmamız biraz sersemlik üzerine oldu galiba , ben Sarah  1. sınıf İşletme öğrencisiyim tanıştığıma memnun oldum .

Charlia : Hadii ya Aynı bölümü okuyoruz demek ki ne hoş bende tanıştığıma memnun oldum .

Sarah Jennye Herşeyi anlatır çocuktan hoşlandığınıda jenny bu durum karşısında ilk sevinir . Zaman geçtikce Jenny Charlie ile tanışır ben bu olaya olumsuzca bakmamıştım taa ki o güne kadar ...

İhanetin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin