2. Bölüm

63 4 0
                                    

  1993 Günlerden pazartesi

                Günler geçmişti artık her şey olduğuna ve olacağına bakıyordu .  

  En yakın arkadaşımın hoşlandığım çocuktan hoşlanması nasıl bir duygu olabilirdi ki ?

Sıcak çayımı yudumlayarak hızlı bir şekilde kahvaltımı yapmıştım , duşa girmek için hazırlanıyordum . Aklımda sadece o vardı Şuan ne yapıyor ? , Beni düşünüyor mu ? aklımda daha bir sürü sorular vardı , cevapları ise onda saklıydı . Bir anda nasıl ondan hoşlanabildim aklım almıyor beni nasıl etkilediği hakkında hiç bir fikrim yoktu .

  Saçlarımı kurutmak üzere duştan çıkmıştım Bugün okula ayrı bir güzellikle gidiyordum  . Arabayı sürerken çok heyecanlıydım anlamsız bir yere çok heyecan yapmıştım .

Charlie : Sarah ! hey buradayım nasılsın görüşmeyeli ?

Ben :İyiyim Charlie sen nasılsın ( içimde kıpırdayan şeyler tamamen birleşmişti )

Charlie : Teşekkür ederim . Neden aramadın , bir mesajın bile önemli benim için .

Ben : Çok meşguldüm seni sormaya fırsatım olmadı beni affet ( Aklımdan bir türlü çıkamadığını ona söyleyememiştim )

Charlie : Pekâlâ dersten sonra müsait olursan bir yerlerde oturabiliriz ( O benim aklımdan çıkmazken ben onun aklına bile gelmemiştim )

Ben : Evet bir yerlerde oturup sohbet edebiliriz aslında ( Onu kırdığımı hissetmiştim ama neden kırılsın ki sadece arkadaştık benim hissettiklerim  farklıydı ,  peki ya onun hisleri ? )

Charlie : Çıkışta burada  bekleyeceğim görüşürüz

Ben : Görüşürüz ( duygularımı değiştiren adam )

Derse girmiştim jenny bir tuhaftı . yanına oturdum ;

 - Jenny nasılsın neden tuhafsın ?

+ Bir şeyim yok sarah yalnız kalmak istiyorum .

- Peki öyleyse görüşürüz .

           Ders bitmişti Charlie’nin beni beklediğini unutmuştum tamamen aklımdan çıkmıştı . Onu gördüğümde aklıma gelmişti gideceğimiz .

Charlie : Hazırsan gidelim sarah

Ben : Evet hazırım gidebiliriz 

Yürümeyi tercih etmiştik ilk defa Babam dışında bir erkekle geziyordum benim için bu duygu ilkti .

Charlie : Şu taraf boş oraya oturalım öyleyse

Ben : Peki

Charlie : Ne içersin ?

Ben : Kahve iyi olur

Charlie : Biz iki kahve alabilir miyiz ?

Garson : Tabi efendim .

 Charlie : Eee sarah anlat bakalım

Ben : Telefona bakıp hemen geliyorum  ( üvey annem aramıştı derhal eve gelmemi istiyordu peki ya nasıl gidecektim Charlie burada tek kalacaktı onu bırakamazdım )

Charlie : Önemli bir sey mi oldu sarah ?

Ben : Charlie çok özür dilerim önemli bir işim çıktı , başka bir zaman buluşsak olur mu ? ( paramparça olmuştum )

Charlie : Peki bana yazmayı aksatmazsan sevinirim bana bu önemli şeyi akşam anlatırsın umarım . ( kız resmen benden kaçıyor gibiydi bu önemli olan şey ne olabilirdi ki ? )

Ben : Peki görüşürüz ( bu ikinci darbeydi çocuğu benden uzaklaştırmaya çalışıyor gibiydi umarım beni affeder )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İhanetin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin