Tanıtım

470 26 15
                                    


Neden hala dumanın kokusu üzerimde, sigaramı söndürmüştün halbuki?

Baktığım her şey, olduğum her şey karalıydı benim, simsiyahtı ruhum. Kendi karanlığımda gördüğüm tek şey, ay ışığından yansıyan gölgemdi.

Alışmıştım kabuğumda yaşamaya, kabullenmiştim bazı şeyleri. Acı için hiçbir tedavinin olmadığını söylüyordum, yağmurdan sonra sığınacak bir evim yoktu benim.

Bir bir kaybediyordum her şeyimi.

Şimdi ise soluduğum, ciğerlerime çektiğim hava bile değişti artık. Bir güneş gibi açtın, alacakaranlığımın ortasına.

Herkese kapadığım ruhumun kapılarını zorladığında anlamalıydım, itmemeliydim seni ellerimle, daha erken bulmalıydım seni. Nereden bilebilirdim ruhumun yarısı nın sende olduğunu?

Bıçak gibi sözlerim vardı benim; sen incinmekten korkardın, ben ise seni bıçağımla yaralar, kaçardım yine,eskiden olduğu gibi.

Bir çocuktu aslında gördüğüm, tek derdi uçurtmasının direklere takılmasıydı. Bir çiçek olduğundan habersiz bir çocuktu o.

Küçük ve narindi her zerresi. Kalbi koskocamandı, tüm evrene yetecek kadar sevgisi vardı. Birilerinin düşmesine asla izin vermez, gördüğü yerde kaldırırdı, minik elleriyle. Umut ışığı olurdu onlar için, herkesle ilgilenir, bir kendine yetemezdi. Bundandır, ondaki hüznü keşfedemeyişim. Gözlerindeki hüznü göremeyişim.

O benim gibi değildi. Farklıydı herkesten, çok farklıydı. Kendi yarattığı diyarları vardı mesela, herkesi davet ederdi içine. Kalbi güzeldi bir kere, bir çocuk kadar masumdu.

Çiçeklerle konuşurdu nasıl yaptığını anlamazdım, onlar da halinden memnun gözükürdü.

Bir çiçekti gördüğüm, benim içimde açan. Ve ben o gün gördüğüm çiçeğin adını hala bilmiyorum.


İlk notum nasıl olmalı cidden kestiremiyorum, merhabalar diyeceğim sanırım,,^ ^

'Man O To', Farsça'da 'Ben ve Sen' anlamına geliyor. Mevlana'nın Tebriz'e yazdığı dizelerinde bir bütün olma anlamını taşıyan şiiridir. Fabian Lamar isimli müzisyen bu şiirden etkilenip şarkı haline getirmiştir aynı zamanda. Sevginin en yüksek mertebesini anlatıyor bu şiir, iki farklı beden ve ruh birbirini olur da bir gün bulabilirse, artık bir olmaları ve birbirlerine böyle bir şiir yazmalarını olası hale getirir diyelim.

Jikook çok güzel, eriyorum sayelerinde.

Jikook sevin:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Man O To "Jikook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin