Nastal Posledný boj. Vo chvíli keď na Harryho Pottera vrhol kliatbu Avada Kedavra, si bol istý že je s ním koniec. Chlapec však niečo vzápätí vykríkol a zelený blesk zmenil cieľ. Už nemieril na Pottera, ale na naňho. Na Lorda Voldemorta. Jeho hadie zreničky sa stiahli, pripravené na obranu, ale neskoro. Kliatba ho prudko zrazila na zem a znehybnila celé jeho telo. Svet okolo Toma Riddla sa začal postupne vytrácať.
Predtým než sa ale odobral na druhý svet, sa mu pred očami premietol celý jeho život.
Sirotinec. Jeho pravý domov Rockfort. Jeho prvá láska. Jeho predvšetkými ukrývaná dcéra. Neskôr ako skrýval horkruxy. Proroctvo o Chlapcovi, ktorý ho má poraziť. Roky plánovaných pomst na Harryho Pottera. A teraz jeho vlastný pád.
Viečka mu oťažievali pod týmito spomienkami, až ich zatvoril. Nie, nechcel zomrieť v domnení že to bol jeden z najväčších čerňokňažníkov všetkých dôb. Chcel aby ľudia videli aj jeho druhú, rokmi ukrývanú stránku duše, vďaka ktorej z neho vzniklo to, čo bol dnes. Po líci sa mu rozbehla čierna slza.
Zachyť ju niečím rýchlo, pokým môžeš. Super, chytil/a. Teraz choď na prvé poschodie, (ale bacha na Krvavého baróna, má mizernú náladu) odboč doľava a na konci chodby uvidíš grifa, ktorý stráži vchod do riaditeľne. Heslo je ,,Čokoládové maliny". Po točitých schodoch sa konečne dostaneš ku dverám, za ktorými je polodoničená riaditeľňa. Teraz už len musíš nájsť myslomisu a vložiť do nej Voldemortove slzy. Máš šancu pozrieť sa do minulosti Toma Riddla, potomka Salazara Slizolina.
Dúfam že sa vám zatiaľ len prológ páčil, komentujte či to má vôbec zmysel písať ďalej, alebo to mám vymazať.
YOU ARE READING
Voldemort's past
FanfictionOficiálny Beta Reader: Cathy-fan Obal knihy: ja (Larynx13)