Hátt másnap találkozok koncert ellöt a titokzatos lányal és mongya hogy szia én mondom szerelmes fejell hogy szia azt mondta akkor indulunk én erre mondom persze és a koncert re be mentünk és meg láttjuk a bandát az ossiant és láttjuk hogy  késszülödnek aztán már ott állunk mi a szinpad ellött és várunk közzben cigizünk erre kérdezi a titokzatos lány hogy hogy hivnak én mondom neki hogy krisz és én is meg kérdezem erre azt mongya hogy viki én mondom neki hogy milyen szép neved van viki erre vörös arcall meg ölel és azt mongya nagyon aranyos vagy én vissza ölelem és mondom köszi és amikor már ell engedtük egymást akkor mongyák hogy indull a koncer mi ott állunk és mongyák az ossian tagjai most egy külöleges számal kezdünk itt a szinpad ellöt van egy szerelmes pár most neki küldünk egy számot a szerelem országutját

(Itt a szám 👆) azt erre mongyák hogy gyertek fell a szinpadra és mongyátok be a neveteket hátt én fell ugrotam a szinpadra éy nyujtom a kezzem vikinek és mondom neki gyerre ö vörős arcal meg fogja a kezzem és fell huzztam a szinpadra és oda jönn az ossian énekese Paksi Endre és kérdezi töllem tudok e gitározni én mondom neki hátt régen tudtam most nem tudom hogy mene e erre azt mondta akkor egy gitár hogy hivnak én krisztián ö mongya hogy krisztiának erre be hozztak nekem egy gitárt (igy nézz ki)

És mongyák hogy mutasam meg hogy menyire tudok és erre én meg mutatam és azt mondták joh oda megy Endre viki hezz és kérdezi hogy hivnak ö mongya viki és kérdezi Endre hogy tudc e énekelni viki mongya hogy nagyon nem akkor mongya neki Endre akkor ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mongyák hogy mutasam meg hogy menyire tudok és erre én meg mutatam és azt mondták joh oda megy Endre viki hezz és kérdezi hogy hivnak ö mongya viki és kérdezi Endre hogy tudc e énekelni viki mongya hogy nagyon nem akkor mongya neki Endre akkor mutasd meg és viki mikor neki állt énekelni én csak nézztem milyen csoda szép hangja van és mongya Endre hogy gitározak közzbe és erre nyomatunk le egy számot utána mongya Endre hogy nah most a 2 szerelmes pártol kérek egy csokot és oda jönn viki és meg csokolt .....

Rock És SzerelemWhere stories live. Discover now