8

16 3 0
                                    

Buranın ağzından

"Ah napiyorsun Beyza"
"Şey ben Özür dilerim biraz sert vurdum galiba. "
"Neyse önemli değil " dedim ve biraz tebessüm ettim. Beyza da bana tebessüm etti.Irem söze atladı " Eee gerçek dünyaya döndüyseniz artık 2 gün sonra kamp var unuttunuz galiba?" Bunu söylemesi ile herkesten unuttuklarini belli eden sesler yükseldi. Ben " ne Kampı? " diye sordum. İrem " bizim okul antalya da kamp düzenledi" diyerek açıkladı. Ben de gelmek istemiştim. Beyza ve Fatmagül bizim okulda olmadıkları için onlarda bu kamp olayını bilmiyorlardi. Fatmagül söze girdi " Sizin okulda olmasak bile gelebilir miyiz ?" Diye sordu. İrem bilmediğini belli eden hareketler yaptı. Bunun üzerine Çağla " ee hocaya arayip soralım " demesiyle telefonunu çıkartıp araması bir oldu. Çağla telefonla konuşarak  yanımızdan ayrıldı. Ben ise gözlerimi Beyza'dan alamıyorum çok güzel Kıvırcık saçları,tavşan dişleri, tatlı gülüşü,bu kız beni öldürüyor. "Birşey mi oldu? Buğra sana diyorum Buğra" biraz afalladim "ne ?" Diye sordum. Beyza "yüzümde birsey mi var?" Diye sordu " yok çok güzelsin." Lanet olsun ağzımdan kaçtı. Beyza gülümseyerek "teşekkür ederim" demişti. Ah adamım bu kız güzel olduğu kadarda çok Kibardi. Çağla yanımıza geldi ve "hadi çok şanslısiniz biraz zor oldu ikna etmek ama olsun size değer" diyerek öpücük attı "Teşekkür ederiz" dedik. Fatmagül bir anda bağırdı " ama ben hazırlanmadim ne giycem ben" onun bu telaşlı haline gülerken Fatmagül'de bize kızıyordu. Beyza " kızım hazırlanman için 1 günün var ne bu telaşın" Fatmagül " Ha doğru ama yarın kesin alışverişe gidiyoruz" dedi ve oda gülmeye başladı.  Biraz daha takılıp evlere dağıldık..

1gun  sonra

Iremin #yani benin ağzımdan#
- of Fatmagül 2 parca kıyafet alcan  alt tarafi bizi burda 10 saattir dolastiriyon aciktim ya

Fato;
Öyle kolay değil  oraya uygun kiya-

Fatonun sözünü kesen sey birine  carpmis olmasiydi

Fato;
Önüne baksana be burda insanlar yürüyor

Fatoya carpan jojuk ;
Te allam ya  oha taş

Fato;
Hani nerde söylesene

Ben kahkahalarla onları izliyordum çünkü cocuk fatoya söyledi fato baskasina bakiyo

Fatoya carpan jojuk ; insan bu kadar mal olur

Fato; sana bi ucarimm demeye kalmadan jojuku  öldürüyordu ki karsisindakini görene kadar

Öküzle  Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin