Piątek, 19:58
Jestem Eva mam 16 lat i jestem w 1 klasie liceum. Miłam najlepszą przyjaciółkę na świecie z którą teraz jestem pokłócona. Ona mnie nie nawidzi zresztą co się dziwić po tym co jej zrobiłam. Ale myślę że o tym opowiem wam kiedy indziej .
Leże w lóżku i myślę co tu robić.
Mogła bym zadzwonić po Jonasa i z nim miło spędzić wieczór. Jonas jest moim chłopakiem którego bardzo kocham. Ale nie mogę teraz bez czynnie siedzieć z chłopakiem muszę coś zrobić żeby pogodzić się z Lisą.
Na instagramie widziałam że są teraz w klubie który jest w centrum miasta.
No to co ? Czas szykować się na imprezę.
Najpierw zrobię makijaż.
Oczy podkreśle ciemnym cieniem i kreskami a usta pomaluje czerwoną pomadką.
Teraz co by tu na siebie ubrać hmm.
Bordowy top i do tego czarna spódniczka. Myślę że wyglądam całkiem dobrze..Piątek, 20:36
Jestem już w klubie czas poszukać Lisy . Ide przez tłum tańczących ludzi
szukając jej . Rozglądam się i widzę jak idzie w stronę baru , ide za nią.
Jestem już przy barze stoję za nią postanawiam się w końcu odezwać.- Część Lisa. Ta tylko na mnie spojrzała i nic nie odpowiedziała wiec postanowiłam kontynuować
- Posłuchaj mnie, wiem że jesteś na mnie zła ale proszę wybacz mi nie mogę tak dłużej. Brakuje mi Cię.
- Wiesz co... Radze ci zrezygnować z tych kresek bo wyglądasz jak dziwka.
Tylko tyle mi powiedziała i odeszła.
Zrobiło mi się trochę przykro wiec poszłam do toalety. Stanełam przed lustrem i postanowiła trochę zmyć makijaż ,gdy usłyszałam jak w jednej z toalet płacze jakaś dziewczyna.
Podeszłam do drzwi i spytałam
- Wszystko okej ? Coś się stało ?
Z początku nic nie odpowiedziała,
ucichła i otwarzyła drzwi.
- Mogła byś kogoś dla mnie przyprowadzić ?
- Tak , kogo ?
- Diego
-Okej. Odpowiedziałam i poszłam szukać. Tylko zapomniałam się zapytać jak on wygląda. Kurwa no brawo dla mnie. Popytałam parę osób czy wiedzą kto to Diego i gdzie go mogę znaleźć. Wskazali na chłopak który całował się z jakąś dziewczyną.
Głupio mi tak było podejść ale no cóż zrobię to dla tamtej dziewczyny.
Podeszłam do nich. Szturchnełam tego Chłopaka w ramię. Odwrócił się w moją stronę. Zdziwiłam się trochę nie wygląda na dużo starszego odemnie a ma tatułaże na twarz i rękach. Wygląda całkiem dobrze ma kręcone włosy na których jest czapka
Ubrany jest w czerwoną bluzę i czarne spodnie
- Czego chcesz dziewczynko ? Nie widzisz że jestem zajęty ?!
- No właśnie widzę a twoja dziewczyna płacze w toalecie ?!
Jaki chamski człowiek japirdole co on sobie myśli!
- Moja dziewczyna ? Hahaha!
- No przecież mówię z czego się śmiejesz ?!
.... CDN. XDDużo osób prosiło żebym dodała 1 rozdział a wiec jest. Napisałam go przed chwilą w niecałe 20 min.
Jak są jakieś błędy to przepraszam
postaram się je poprawić.A i jeszcze takie pytanie..
Chcecie ,aby Diego w tym opowiadaniu był raperem i żeby był znany czy żeby nie był znany tylko był zwykłym chłopakiem ?