"kita break."hyuna berdiri tegak depan namjoon tpi x pndg dia.
"w-wae-yo?"namjoon terkejut.
"I'm done with you.I hate you.Lagi pun Saya ad org lain."hyuna mengambil beg tangan dia dn tinggalkan namjoon.
Air mata namjoon yg jernih jatuh ke pipi dia dgn laju.
Namjoon menangis.
.
.
"Oi pompuan!"kepala jessica ditolak dri blakang."kyah!skit la!"jessica memegang kepala dia.
"bak sini duit kau"pembuli memintak duit dkt jessica.
"aq mna ad duit"jessica merayu
"tipu"pembuli tu menyepak muka jessica.
"kyah!"namjoon dtg dn menumbuk muka pembuli tu.
"buat perangai tu elok sikit!klau x aq lgi truk aq buat!blah!"namjoon menghalau pembuli TU.
"gwenchana?"namjoon mengangkat jessica.
"n-nae.Gomawo."jessica menepuk baju dia yg berdebu sbb jtuh.
"kim namjoon imnida."
"jung jessica imnida."
"kau bdak klas ap?"namjoon mmbantu jessica.
"t6-run.Kau?"jessica memandang namjoon.
"t6-catch.Dh la aq nk blah dulu.Jgn smpai kena buli lagi.Aq x slalu ad."namjoon mengambil langkah ke kelas dia dn jessica mengikut dri blakang dn ke kelas nya sendiri.
.
.
"bwo?!kau kena buli lgi?!kau ni mmng x reti jaga diri ke ap?!"jimin mengetuk kepala aq"m-mianhe.Aq tkot.Aq x tau nk buat ap."aq mencebik.
"Kan aq dh pesan lain kali jaga diri kau.Jgn jln sorg sorg.Klau ad org nk buli kau tu kau lawan balik.Tgk ap dh jdi?nsib baik tgn kau tu je luka sikit.aq risau tau x."jimin membebel.
"tpi ad sorg nmja ni tolong aq tdi."aq tgk jimin.
"sapa?"jimin siapkan kerja rumah dia.
"kim namjen,numjoon,nomjen ap tah nama dia"aq cuba igt nama dia.
"kim namjoon?!"jimin terkejut.
"haa!tu la nma dia"aq senyum petak.
"gila ar.Wktu rehat nnti kau ikot aq."jimin jentik dahi aq.
.
.
"nak pergi mana ni sial?"jimin tarik tgn aq."ikot je la cibai."jimin trik tgn aq smpai dkt stu meja kt kntin ni.Meja tu pnuh dgn 6 org nmja yg segak.
"jessica,ni bts.Bts,ni jessica."jimin memperkenalkan aq.
Aq tgk semua nmja ni dn aq terpaku dkt satu nmja ni.
Namjoon.
Aq bisik dkt telinga jimin.
"weh tu la yg selamtkan aq tdi.""aq tau la"jimin jeling aq.
"jessica,duduk la sini."jimin suruh aq dudk dpn dia sebelah lelaki yg segak tpi nmpak lmbut.😂😂
"yg sebelah kau tu jin,sebelah dia tu yoongi,taehyung n jungkook.Sebelah aq ni jhope,rapmon."jimin perkenalkan diorg.
"jessica.Dgr cita kau ni selalu kena buli."jin cuit bahu aq.
"ni msti jimin cita kan?"aq jeling jimin.
"haah.cita la cmna kau boleh kena buli?"jin excited nk dgr.
"mna aq nk tau.diorg yg nk buli aq."jessica bgun dn ke kaunter makanan untuk bli roti.Dia dtg blik dgn 8 biji roti.
"nah amik sorg stu aq belanja."aq amik stu roit dn selebihnya aq bgi dkt diorg.
Sorry eh readers.Ff ni bru buat idea un ciput so hrap korg dpt la vote + comment ff ni.Jiya aq try buat yg terboek.