HARI YANG DINANTIKAN TELAH TIBA..AQ BNGUN AWAL DN BERSIAP UNTUK MELAWAT MAKAM ISTERIKU..
Skip..
"SYG APE KHABAR??HAPPY ANNIVERSARY SYG,SAYA RINDU AWK..MAAFKN SAYA SBB SAYALAH AWK MATI..SAYA GAGAL JAGA AWK.."
Mata aq mula berkaca..sebelum jatuh membasahi pipi aq segera menyeka air mata..aq kene kuat..
"SYG SAYA BALIK DULU YE? X SABAR NK TGK HADIAH APE YG AWK AKM BAGI.."
Aq meletakkan sejambak mawar merah..itu warna kegemaran isteriku..baju dikemaskn,debu yang berada di seluar di tepuk supaya hilang..
Rumah..
Langkah diatur masuk ke dlm rumah..satu kotak yg aq nntikn selama ini..teka teki yg bermain di fikiran selama ini akan terjawab pada hari ini..
Kotak dibuka dan terdapat satu dvd yg tertulis di atasnya..JUNGKOOK X JIRA
Aq mula memasangkan dvd itu..
"anneyonghasayo jungkook bunny..maaf sbb buat suprise ni x bgithu awk..mianhae oppa..saya nk ucapkan selamat ulangtahun kite yang ke 2 tahun..terima kasih sbb pernah masih menjaga saya..terima kasih sbb terima saya sebagai suri di hati awk..maaf sbb saya xdpt bersama awk lama mcm yang kite janjikn..saya harap awk bahagia..saya tahu mesti awk menyesal sbb saya tgk saya mcm ni..jungkook saya sakit bkn sebab awk syg..ini takdir dan kite x boleh nk lawan takdir kn??saya syg awk jungkook..carilah org lain sebagai pengganti saya.."
Aq x kuat mendengar suara JIRA..air mata aq mengalir deras.."syg" aq menyentuh skrin tv..satu persatu gmbr kami keluar di kaca tv..dari kami mula berkawan hinggalah kami memdirikn rumah tangga..
Dvd tadi sudah tamat..sebak rasanya,tiba ii aq ternampak sepucuk surat di dalam kotak tadi..
From:Min Jira
To:Jeon Jungkook 🐰Hi jungkook,
Mungkin mase awk baca surat ni saya dh xde di sisi awk lagi..happy anniversary my bunny..syg awk sgt ii!!saya tahu awk mesti tgh nangis kn syg??
"ya saya tgh menangis"aq menjawab..
Jungkook,jgnlah sedih ii awk kn dah jnji kalau saya xde awk xnk sedih ii..kan awk kate yang awk nk happy je..
"maaf saya xmmpu nk tunaikn jnji itu.."
Bunny,saya ade permintaan ni. Tolong kembali semula pada bts dn jadi mcm dulu? Demi saya. Tolong jungkook saya xnk army tertunggu come back awk..kesian army..
Min jira❤
SYG BERAT SUNGGUH PERMINTAAN AWK..XPE SAYA AKN TUNAIKN DEMI AWK SYG..SAYA SYG AWK.
The end👏
YOU ARE READING
PENYESALAN ✅✅
Short Story👉penyesalan yg tidak berguna lgi..👈 start:31/8/2017 end:20/9/2017 [short letter] COMPLETE!!