#4

63 8 3
                                    

Zmizel....
Mates
Rychle jsem se podíval kolem sebe a začal si myslet že to vše byl jenom sen. Ale když jsem na zemi uviděl jeho špinavé oblečení došlo mi že nebyl. Nevěděl jsem co mám dělat. Chtělo se mi plakat. Nakonec jsem si začal myslet že tady je ale už ho nevidím. A tak jsem promluvil "promiň, neměl jsem to dělat. Jestli tu jsi dej mi znamení"

Lukáš
Najednou Mates začal jančit že jsem zmizel sám jsem to nechápal. Ale když jsem uslyšel jeho slova, bez rozmyslu jsem vzal papír a tužku a začal psát " to je v pořádku, nic jsi neudělal. Sám nevím co se děje "

Mates
Když jsem uviděl pohybující se tužku nejdřív jsme se lekl, ale pak mi srdce poskočilo radostí. Trochu veselej jsem řekl " nechápu to, musíme něco udělat. C-chci zase vidět tvůj rostomilej obličej " začal jsem se červenat ale říct jsme to musel.

Lukáš
Když jsem to slyšel musel jsme se usmát. Na papír jsem napsal " vydrž, zjistím co se děje"

Mates
Uběhlo pár dní a pořád nic, celé dny jsem nevěděl jestli je tam se mnou nebo už je pryč na vždy. Celé dny jsem byl zavřený doma a na práci jsem kašlal.

Lukáš
Odešel jsem z jeho domu a šel na mé oblíbené místo. Nechtěl jsem ho tam tak nechat ale abych něco zjistil. Musel jsem být sám. Z mého zaujateho přemýšlení jsem tak nějak vyvodil že je to nejspíš ve mě. Že já ovládám kdy mě vidí, v tu chvíli kdy mě políbil jsem zmizel protože jsem začal být ve stresu. Aniž bych o tom věděl. Nejsem si jistý jestli je mé tvrzení pravdivé, ale pokud ano.. Musím svou vůli docílit toho aby mne viděl.

Mates
Uběhy 3 dny a pořád žádné znamení, měl jsem strach. Bylo mi psychicky špatně. 3 den večer asi kolem půl noci mne vzbudil zvonek. Pomalu jsem otevřel se slovy " který debil mě tu tak pozdě otravuje" ale když jsem uviděl kdo tma stojí, nemohl jsem uvěřit vlastním očím.

Lukáš
Nebyl jsem si jistý jestli mě uvidí ale snažil jsem se. Došel jsem k jeho domu a zazvonil. Když jsem uviděl jeho výraz došlo mi že mne vidí.

Mates
Ano, ano vážně tam stál on. Rychle jsem ho obejmul a slzy štěstí se mi drali do očí.

Lukáš
Překvapilo mne co udělal ale objetí jsem mu oplatil se slovy "jsem zpátky"
Pozval mě dal a já mu vyklopil co se vlastně děje.

Mates
Pečlivě jsem naslouchal a když to dořekl překvapeně jsem na něj vykulil oči a rychle řekl " když je možné že ovládás jestli tě vidím, pak je možné že můžeš ovládat i... I jestli tě vidí OSTATNÍ. JENOM NEVÍŠ JAK...

Lukáš
Můj výraz byl k nezaplacení, překvapeně jsem zamrkal a vychrlil" to-to mne nenapadlo "

Mates
Chvíli jsme jen tak seděli a byli sticha, když v tom řekl luky něco co jsem vážně vážně nečekal.

Lukáš
" Mě už je to jedno, pro mě je hlavní že mne vidíš ty" . Asi jsem se do něj zamiloval.. Ano je to tak. Vážně. Do kluka.

Mates
Při někoho by to nic neznamenalo ale já jelikož jsem gay a jelikož se mi Luky líbí tak... Začala jsem se červenat jak jablko a nebyl schopný slov.

Lukáš
Nad jeho výrazem jsem se musel usmát. Jelikož jsem v životě nic moc nezažil tak mi nedělalo problém říct mu cokoliv. Třeba i ze ho miluju, ale zatím ne. Je moc brzo.

Mates
Chvíli jsem na něj zíral ale po chvíli jsem to nevydržel a musel ho znovu políbit. Snažil jsem se jazyk prodrat do jeho pusy, překvapilo mne ze mi cestu uvolnil.

Lukáš
Všechno jsem si nechal v klidu líbit a zapojoval se.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 18, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Am i a ghost? (YAOI) Kde žijí příběhy. Začni objevovat