Vampir karakterimiz Monami liseye yeni transfer olmuştur. Sessiz sakin görünmeyen kendi haline bir öğrencidir. Sevgililer gününde Japon geleneklerine göre bütün kızlar sevdiği erkeklere hazırladıkları çikolataları verirken o da Jyugon Mizushima adında bir çocuğa yaptığı küçük çikolatalardan birini verir.
Jyugon Mizushima ise herhangi birinden çikolata almamak için kendini gizlemektedir. Ancak sınıfta ona aşık olan okul müdürünün yardımcısının kızı Keiko vardır. Mizushima Keiko’dan çikolatayı almaz. Mizushima’nın Monami’nin verdiği çikolatayı alıp yediğini öğrenen Keiko sorun çıkartmaya başlar. Mizushima, Monami’nin verdiği çikolatayı alıp yedikten sonra kendisini farklı hissetmeye başlar. Sonra öğrenir ki Monami bir vampirdir ve çikolatanın içerisinde ona kanını yedirmiştir ve dönüşüme başlamıştır.
Bu sırada okulda ise öğrenciler yok olmaktadır. Okulun gizli yerlerinde birileri kötü deneyler yaparak bir Frankenstein yaratmaya çalışmaktadır. Tüm denemeleri ise başarısız olur. Bu didişmeler sırasında bir gün Keiko ölür. Cesedi de Frankenstein yapımında kullanılmak üzere alınır. Ancak bu kez farklı olarak Monami’nin bir damla kanı da kullanılır. Kan Keiko’ya can verir. Keiko’nun tekrar hayat bulmasından sonra Keiko ve Monami arasında Mizushima için kavga başlar. Bu Vampir Kızla, Frankenstein Kız’ın çarpışmasıdır aynı zamanda.
Söylememe gerek yok filmde her örneğinde olduğu gibi oldukça fazla kan var. Filmden aklımda kalan bilek kesme grubu ve orada başı çeken kız. Zaten bu özellikteki kişiler Frankenstein kızı oluşturmakta. Filmde aklımda kalan bir diğer kısım ise göğüs kafesinin karşısındakini yemeye çalışması.
Film meraklıları için bire bir. Korku boyutu olmasa da komedi boyutu ile güzel bir film. Bol kan, şiddet aynı zamanda saçmalık dolu. Zaten türün özelliği de bu.
Yönetmen: Yoshihiro Nishimura, Naoyuki Tomomatsu