Chapter 1

189 45 35
                                    

     Pada suatu hari ada seorang remaja perempuan yang bernama Park Baekyeol tapi cuma panggil dia Yeol.
Yeol ini ialah seorang remaja perempuan yang sangat suka dengan kumpulan artis Korea ini iaitu Wanna One lagi-lagi Daniel, Jihoon, Woojin dan Jinyoung.

     Pada pukul 2 petang Yeol tertiduq semasa belajaq di meja belajaq nya. Ketika itu Yeol bermimpi bahawa yang Daniel, Jihoon, Woojin dan Jinyoung ialah abang-abangnya, maklum la dia anak tunggal mesti la dia teringin nak rasa ada abang. Yeol selalu berasa amat bosan dan kesunyian ketika berada di rumah kerana ibu bapanya selalu sibuk dengan kerja mereka sampai dia pon x layan sangat.Yeol bermimpi yang Daniel ialah abang sulungnya, Jihoon abangnya yang kedua, Woojin abangnya yang ketiga dan Jinyoung abangnya yang terakhir.

      Yeol jugak bermimpi yang dia pergi berkelah di pantai bersama-sama abang-abangnya. Kemudian Yeol tiba-tiba lemas di tepi pantai.Jihoon, Woojin dan Jinyoung sudah terkejut beruk dengan apa yang berlaku kerana mereka dok elok elok ja mandi kat tepi pantai tu tapi tiba-tiba ja Yeol  lemas. Daniel yang sedang siapkan makanan tu pun sudah ponterkejut dengan jeritan Woojin tu ( *kalah hantu  pontianak*) dengan itu Daniel dengan  segera pergi menyelamatkan Yeol yang sedang lemas tu. Selepas menyelamatkan Yeol, Daniel dengan segera mendukung Yeol untuk ke tempat yang dia sediakan tadi itu. Nasib baik Daniel segera menyelamatkan Yeol dan nasib baik jugak la Yeol tidak cedera atau luka yang teruk di mana².

      Jihoon, Woojin dan Jinyoung segera menyelimutkan Yeol yang sedang menggigil kesejukkan tu, Daniel mengajak Yeol untuk pergi ke hospital. Jihoon, Woojin dan Jinyoung pon menganguk laju untuk Yeol bersetuju dengan cadang Daniel tu tapi apakah nasib Yeol berdegil jugak untuk tidak membawanya ke hospital kerana dia sudah tidak apa-apa. Abang-abangnya pon berputus asa untuk mengajak Yeol yang keras kepala tu lalu mereka dalam perjalanan untuk pulang ke rumah (Ishh…ishh…ishh Yeol…Yeol ada abang-abang yang hensem pon tak nk ikut arahan ishh³ rugi…rugi)

RelationShipWhere stories live. Discover now