Aries = Nie, ponieważ w dalszym ciągu o tym nie pamięta.
Taurus = Tak. Ponieważ gdyby przyszedł to zadbałby o twój ubiór, a ty nie byłabyś teraz chora.
Gemini = Tak, ponieważ teraz chodzisz przygnębiona.
Cancer = Nie, ponieważ uznałby, że to nic wartego uwagi.
Leo = Następnego dnia zauważyłby twój smutek ale nie wiedziałby o co chodzi.
Virgo = Tak, ponieważ wiedział, że to spotkanie było dla Ciebie ważne.
Libra = I To bardzo. Przygotowałby dla Ciebie romantyczną kolację w ramach przeprosin
Scorpio = Nie, ponieważ ciągle by go nie było.
Sagittarius = Byłby na Ciebie zły, że spacerowałaś w takiej pogodzie. I jako, że jesteś chora to musi się Tobą zajmować.
Capricorn = Zbierałaś się cały tydzień na to by powiedzieć mu co do niego czujesz. Lecz kiedy on nie stawił się na umówionym spotkaniu poczułaś złość po czym upadłabyś na ziemię z bezsilności. Zasnęłabyś w takiej pozycji. Chłopak przebiegłby spóźniony o dwie godziny. Gdy zostałby cię w takiej pozycji poczułby się potwornie.
Aquarius = Tak. Następnego dnia chłopak przepraszamy cię cały dzień.
Pisces = Tak, zadzwoniłby do Ciebie następnego dnia mówiąc o tym, że wyjechał w trasę koncertową.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Dzisiaj nie dosyć, że drugie to jeszcze się rozpisałam ♡♡
CZYTASZ
ZODIACS || INFINITE ||
RandomZodiaki z członkami INFINITE♡♡ Wszystkie INSPIRIT mile widziane ♡♡