Dockter Morens.
Hallo meneer, uit onderzoek is gebleken dat mevrouw een voedselvergifteging heeft. Ze is nu stabiel. De man keek me met een bezorgde blik aan "Weet u misschien of ze bij iemand is gaan eten gisteren?" "ja" andwoorde hij."Ze was gaan eten bij mijn vriendin."zei hij. Ok u kan naar de kamer gaan ze zal over een paar minuten ontwaken. Tot ziens.
Koen
Yes ik mag naar tineke. Al snel vond ik haar kamer. Ik klopte aan. En ging naar binnen. Ik ging op het stoeltje zitten dat naast het bed staad. En ik legde mijn hand op haar hand. Ik ging op mijn gsm kijken, en daar stond dat ik 8gemiste oproepen heb van valerie. Echt waar ze begint lasteger en lasteger te worden. Ik ga het gedaan maken. Ik belde haar op. Ze nam direckt op en ik ging mijn plan zeggen."Valerie ik moet je iets zeggen." "Wat dan?" vroeg ze. "Ik maak het uit" net voor ze iets probeerde te zeggen legde ik af. En ik verweiderde haar uit alles van mijn contacten. En cocial media. Ik voelde tinekes hand bewegen. Ze deed haar ogen open."tineke eindelijk ben je wakker." zei ik vol opluchting. "Wa...waar ben ik" vroeg ze verward. Je bent in het ziekenhuis door een voedselvergifteging. Door valerie.
Tineke
Ik schrok heeft valerie dit gedaan. Nee dat kan niet. Mijn beste vriendin. Koen knuffelde me als troost. Ik keek recht in zei helderblauwe ogen. Ze zijn om in te verdrinken."Ik heb het gedaan gemaakt met Valerie." alles is weg van haar."hij kwam dichter en dichter en onze lippen rakte elkaar. Ik ben niet meer single. Maar ik heb een vriend.